Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Als je die van mij nu ziet...niet normaal! Zal van de week nog eens foto's maken en plaatsen (in linkjes
) Heb ook nog foto's van vrijdag maar die zijn nog bij iemand anders.

jesme schreef:Hier nog iemand die uitgaande van de laatste dekdatum op 14 juni een veulen uitgerekend heeft.!
Ik denk alleen dat ze niet zolang wacht want ze heeft alle tekenen van een naderende geboorte: slappe banden, flink veel uier met spenen, vergrote en flubberige vulva. Erg dik en shagerijnig naar de rest van de paarden. Harst en/of kegelt alleen nog niet. Ze is een maiden.
ben ook benieuwd hoelang ze nog draagt.
Kytha schreef:jesme schreef:Hier nog iemand die uitgaande van de laatste dekdatum op 14 juni een veulen uitgerekend heeft.!
Ik denk alleen dat ze niet zolang wacht want ze heeft alle tekenen van een naderende geboorte: slappe banden, flink veel uier met spenen, vergrote en flubberige vulva. Erg dik en shagerijnig naar de rest van de paarden. Harst en/of kegelt alleen nog niet. Ze is een maiden.
Hier een merrie die net zo ver is, en zich net zo gedraagtben ook benieuwd hoelang ze nog draagt.
Vorig jaar droeg ze 341dagen dus zou me niks verbazen als het veulen nog ff blijft zitten
Succes!
.
.waterlelie48 schreef:Wie heeft er nog meer een merrie dragend voor de maand Juni van dit jaar?
De onze is de 16e uitgeteld van de KWPN hengst Armani (v.United x Jazz)
Het is een (voorlopig keur) merrie van de KWPN hengst San Remo
Nou ben benieuwd!!
.
.