Ook leuk ideeetje voor degenen die dat leuk vinden! Stalgenoten schrijven hun gokje kwa datum en tijd en geslacht op een papiertje met de naam erop Echt bijzonder hoeveel mensen denken dat het een merrie word hier...
Bedankt kabayo en rivQ. Dan ga ik dat tegen die tijd ook gewoon doen. Vanaf morgen is ze veilig, 320 dagen, dus zal zo eens kijken waar ik er een koop. Alles zal wel ongeveer gelijke prijs zijn.
Wat een knap veulentje Baudyh! En bruin is ook super mooi! Gefeliciteerd!
Ik zei laatst voor de grap tegen mijn vader dat ik een maternity shoot wilde met Rose. Van het een kwam het ander en een wwek later stond ik met mijn rozenkrans en mijn telefoon in de wei haha. Pap is heel handig met van alles en nog wat, dus die heeft even een rozensingel voor ons gemaakt.
Vandaag is dag 242, en het was lekker weer!
Ik heb nog meer foto's gemaakt, als jullie willen kan ik nog een paar delen later, dat zal ik sowieso in Rose haar 'eigen' topic doen. Ik ben alleen nu aan het werk, en ik moet de foto's nog in Photoshop gooien
Ik was er vanochtend van overtuigd dat het hars was aan beide spenen een doorzichtig druppeltje met gele kern. Toen ik me telefoon gong halen voor een foto was de grootste er al af. Op de foto was het niet heel duidelijk. Vanmiddag wou ik toch nog is kijken of ik het me verbeeld had, maar toen was het weg toen leek jet meer op een geel pus korstje.....
Ik vind het zo lastig.... heb wel birth alarm om gedaan
Mijn merrie begint daar ook rustig aan mee. Toch weer een stapje in de goede richting
Al_Zawraa
Geplaatst: 19-03-21 19:03
AM wat fijn dat haar uier minder lijkt te worden!
Fotsy schreef:
Az ik kan je niet helpen. Ook nog nooit gehad of gezien. Maar ieder jaar zijn er wel een paar die dat hebben.
Dat is me dan vast nooit goed bij gebleven, maar stelt wel wat gerust.
Riv wat een gaaf uitzicht!
Hier hadden we zojuist meer hars, ben benieuwd hoe het vanavond met binnen zetten is.
Piarens
Geplaatst: 19-03-21 19:17
Al Zawraa. Hier in het topic was laatst ook een merrie met slijmverlies. Als ik me niet vergis die van Michelle. Daar is nu een veulentje dus volgens mij niets abnormaals.