Silly, spannend!! Je vlekjesbaby is bijna daar

Hier had Jade ineens een extreme puntbuik.. had ze vorig jaar ook enkele dagen voor de bevalling. Ze zit nog steeds op schema dus. Ze is tot hiertoe bevallen op dag 325-328-326 en zit vandaag dus op 324.. Uier is vol, melktest iets tussen 6.5 en 7 in vanmorgen, maar die test ik vanavond nog eens als ik haar binnen zet.

zoals silly, kabayo, maritb, dyonne, Chantal, juval en haar dochter, liaan, de IJslanders in dit topic enz om geen namen te noemen  

jade                                                         

) en probeer ik op zo veel mogelijk mensen te reageren en vragen te beantwoorden ! Zo rol je er vanzelf in. Ik heb nooit het gevoel gehad dat mensen niet reageerde op mijn vragen of dat mijn berichtjes totaal genegeerd werden en voelde mij vanaf het begin heel welkom. Tuurlijk kan ik begrijpen dat als je weinig tijd heb je ook minder berichten plaatst en tja dan voelt dit inderdaad wel als een hechte club, maar dat is ook logisch toch? We delen lief en leed met elkaar en ik wil dan ook iedereen bedanken voor dit onwijs gezellig topic en dat we elkaar nog maar veel steun mogen geven dit jaar en veel vreugde mogen delen van alle veulens!