Pauk schreef:_Marlijn.. Zet maar aan hoor!
Zodra jij de link postte en ik erop klikte waren de 15 mensen al bezet denk ik.. Ik kom er iig niet meer op.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Pauk schreef:_Marlijn.. Zet maar aan hoor!

Gaat bijlezen.
 Gaat bijlezen.                                                         
Mando schreef:Goedenmorgen. Wat lief zeg dat iedereen zo waakt voor Pauk.. echt geweldig.

* iemand ook een portie?
* iemand ook een portie?  

aniekje schreef:Zijn er nu merrie's die elk moment kunnen bevallen?
 ................. maar dat zeg ik nu al zeker een week
 ................. maar dat zeg ik nu al zeker een week  Off dinsdag uitgeteld en gisternacht behoorlijke weeen. T'zal me benieuwen of ze het doet vannacht. Link staat in mijn onderschrift voor de liefhebbers.
  Off dinsdag uitgeteld en gisternacht behoorlijke weeen. T'zal me benieuwen of ze het doet vannacht. Link staat in mijn onderschrift voor de liefhebbers.
oma schreef:het is hartverscheurend om te zien , maar misschien is in amerika alles anders en gaat het niet zo makkelijk als in Nederland.

Pauk schreef:Behoorlijk ja.. Maar ze zal nu wel ff niets doen aangezien een vrachtwagen bij de buurman z'n zooi in staat te laden
balance schreef:Ik hoop dat de buurman d'r bij is anders zal ie wel opkijken als hij thuiskomt....