Tot morgen ik ga ook zo naar huis!
Enne nog even wachten met volkleppen he dit topic wil graag bij dat magische moment zijn

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

en dat terwijl Heidie volgens mij ziek is
 en dat terwijl Heidie volgens mij ziek is  , beterschap meis!
 , beterschap meis!  

Ik had nu al een jaar of 4 een scharrel of iets dergelijks, 1,5 week geleden hebben we besloten het toch een relatie te noemen. (Nicole heeft hem al ooit gezien, is ook degene waar ik altijd mee op vakantie ga, en eigenlijk alles samen mee doen) En ik ben nu 34.....
  Ik had nu al een jaar of 4 een scharrel of iets dergelijks, 1,5 week geleden hebben we besloten het toch een relatie te noemen. (Nicole heeft hem al ooit gezien, is ook degene waar ik altijd mee op vakantie ga, en eigenlijk alles samen mee doen) En ik ben nu 34.....                                                         

)
 ) )
 )                                                         
 Dat zien we wel, maar ik kan de opzet altijd weer naar iemand anders doorsturen.
  Dat zien we wel, maar ik kan de opzet altijd weer naar iemand anders doorsturen.  Ben morgen de hele dag online als ik aan het werk ben, Toke ook, en PJ die heeft de hele dag toch al niets te doen.
  Ben morgen de hele dag online als ik aan het werk ben, Toke ook, en PJ die heeft de hele dag toch al niets te doen.  
  , tot morgen!
 , tot morgen!                                                         

Je hebt er wel het beste aan gedaan.
  Je hebt er wel het beste aan gedaan. 

Kan iemand Heidie bereiken dat ze het of moet openen, of even door moet pb-en?
  Kan iemand Heidie bereiken dat ze het of moet openen, of even door moet pb-en?                                                         

(Hoewel ik me afvraag of ze dat nu nog doet nu ze zo ziek is.) Maar misschien heeft iemand haar nummer, zodat er een sms-je gestuurd kan worden? PJ????? Of anders wachten tot ze wel op msn komt, hoewel ik me afvraag of ze wel online vrijwillig (
  (Hoewel ik me afvraag of ze dat nu nog doet nu ze zo ziek is.) Maar misschien heeft iemand haar nummer, zodat er een sms-je gestuurd kan worden? PJ????? Of anders wachten tot ze wel op msn komt, hoewel ik me afvraag of ze wel online vrijwillig (  ) komt als ze zo ziek is. En anders........moet er iemand hier creatief zijn.
 ) komt als ze zo ziek is. En anders........moet er iemand hier creatief zijn.  Weet niet eens de naam meer die we zouden pakken.
  Weet niet eens de naam meer die we zouden pakken. 

Citaat:Plat of weer gevuld, het DBT 2006/2007 is nog steeds niet uitgel.ld
Citaat:1. Maseike
2. Toke
3. ProudJustify
4. Cubalibre
5. JennyK
6. Kitzbi
7. Rian
8. Neonlight
9. Jana_en_ik
10. Muzefee
11. Nicole288