silvana1984 schreef:Ook dit heeft 2 kanten ik zit hier ook al maanden en heb een aantal keren wat gepost en foto's gedeeld filmpjes ect en daar word ook amper op gereageerd.. de meeste mensen die al langer meedraaien hier reageren op elkaar maar als nieuweling kom je er amper tussen... dit is mijn eerste veulen en daar blijft het ook bij zoals het nu lijkt dus wil er echt van genieten☺ ik heb net weer wat geplaatst maar daarvoor ook een paar maanden niet omdat er toch amper tot niet op gereageerd wordt.
Kleine kritische kanttekening richting jezelf mag dan ook wel als je je posts bekijkt in dit topic. Of het zijn losse linkjes of foto's maar amper zie ik iets waarop je op een ander reageert. Anderen nemen de moeite om dagelijks te komen en te reageren.
Er zijn hier nieuwe mensen die zich na voorstellen gewoon regelmatig en op een actieve manIer laten zien en dat wordt echt wel opgepakt is mijn ervaring.
Dus ik snap je opmerking maar vergelijk je ook eens met mensen die hier eenmalig een veulen fokken, zelf tot mei, juni of juli moeten wachten en lees hun bijdrages eens door (even als vb MaritB)
Laatst bijgewerkt door Caesar op 05-03-17 18:05, in het totaal 1 keer bewerkt