Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

en ik ken je vooral vroeger van de stippelcombi's 

eerste en voorlopig laatste veulen, haha.                                                         
 maar dat wil niet zeggen dat ik niet meeleef, ik lees het wel allemaal door. 
 Zo heb ik het ook gedaan. Ik was vorig jaar voor het eerst in het DBT en nu ken ik ook nog lang niet iedereen maar ik bep gewoon mee. Zo leer je elkaar toch een beetje kennen 
 Op mijn foto's wordt ook lang niet altijd evenveel gereageerd maar dat is voor mij geen reden om dan maar niks meer te posten. Maar ik ben dan ook stront eigenwijs en blijf net zolang doorgaan tot ik wel gehoord word 

silvana1984 schreef:Ook dit heeft 2 kanten ik zit hier ook al maanden en heb een aantal keren wat gepost en foto's gedeeld filmpjes ect en daar word ook amper op gereageerd.. de meeste mensen die al langer meedraaien hier reageren op elkaar maar als nieuweling kom je er amper tussen... dit is mijn eerste veulen en daar blijft het ook bij zoals het nu lijkt dus wil er echt van genieten☺ ik heb net weer wat geplaatst maar daarvoor ook een paar maanden niet omdat er toch amper tot niet op gereageerd wordt.

)
 (schoonmoeders baalt wel dat ze die merrie ooit verkocht heeft achteraf )                                                         

http://www.vdlstud.com/nl/hengsten                                                         

Daar hoeft geen strikje om hoor, mag gwn zo afgeleverd worden :p

Ik ben wel vaak bij hengstenkeuringen van ijslanders geweest maar ik ben soms best benieuwd hoe dat bij andere rassen gaat 
  Mss moet ik er gwn is eentje bezoeken