Rowan wat een super mooie ogen. Jij blij dat je eerst langs de wei bent gegaan. Ben echt zeer benieuwd naar de droog foto's ze ziet er wel heel gaaf uit
gefeliciteerd DL wat een mooi beestje! even een vraagje, hoe kan je eigenlijk een champagne fokken? kan dat ook uit niet champagne ouders?
hier vannacht ook een veulentje geboren! was 2 weken overtijd
Sylkai
Geplaatst: 14-05-14 17:17
Prachtige dame DL! Ook jij marjolein, hengst of merrie?
*Edit* zie het al marjolein roze muisjes hahahahaha
Hier net weer druppels eraan, beetje hard geworden. Zo eten en dan d'r stalltje eventjes doen en kan ze naar binnen. Na 2 dames vandaag zal de mijne wel een hengstje worden
Marjolein en Dustinlover gefeliciteerd. Mooie veulens. Bijzondere kleur champagne.\
Hier is het stabiel, Chinoeck vandaag in de paddock gehad maar daar had ze erg veel last van het lopen in het zand. Haar achterhand is er zwabberig nu. Lekker op stal gezet en dat vind ze heerlijk scharrelt lekker in haar box. Maar denk dat ik nog even geduld moet hebben.
Thea heb je nog foto's van je zwangere dame... die loopt ongever gelijk met mijn merrie maar die laat nog helemaal niks zien alleen een slappe kling. Geen uier of wat dan ook
thea1978
Geplaatst: 14-05-14 19:28
Er druppelt trouwens sinds gister steeds vocht uit haar kling. Is dat normaal?
@Hannekebosch ik heb wel uier foto's en van haar kling maar van haar niet echt duidelijke. Doordat ze zo donker van kleur is zie je amper dat ze drachtig is op de foto. Zal ze zo even erop zetten.
Heb op dit topic wel een paar keer iets over slijmprop gehoord Thea.. Maar daar kunnen de kenners hier vasr meer over vertellen. Denk toch wel dat er iets aan zit te komen. Zou ook wel fijn zijn voor Chinoeck met haar achterhand en jeuk. Veel succes he
Thea heb net op bokt gezocht naar slijmprop, er staat dan een bericht van guenivere met foto uier en een link naar een foto hierop zie je ook slijm, vocht uit vulva komen. Hierop zijn reacties gekomen. Spannend
Tjinta
Geplaatst: 14-05-14 20:00
Jeuh Rowan gefeliciteerd met je mooie champagne dame. Ik zal al foto's voorbij komen op Facebook. Geweldig. Prachtige ogen Whow.
Marjolein het lange wachten nu dus voorbij. Gefeliciteerd. Ook een merrie.
Tja Wijkhuijs de merries zijn nu vast op Spannend hoor.
Thea bij jou ook spannend.
Donna heeft lak aan volle maan? Geen veullie?
Ik heb vandaag een nieuwe camera kunnen bestellen. Volgende week kan ik dus ook uier en dikke buiken foto' plaatsen... verheug me nu al!
SA dat is echt niet grappig zo je fokproduct terug te vinden op marktplaats. Hopelijk krijgt ze een fijne plek. En voor jou sterkte met de omstandigheden waarin je verkeerd
AZ whow 4000 euro dekgeld. Dat zijn echt forse bedragen? Is dat normaal in het Arabieren wereldje? Mausi ontwikkeld echt al uier.
Set_elkol ze ziet er supergoed uit, met mooie buik.
pretty
Geplaatst: 14-05-14 20:04
Aah tjinta eindelijk foto's en updates van jouw dames,net op tijd nog!
Marjolein gefeliciteerd met alweer een gezonde veulie
DL ik vind ze ook geweldig,dat kleurtje is precies goed en ze kan ook nog appie zijn toch?
Wijkhuyjs succes!
Set heeft ineens n gigantische groeispurt gemaakt,ze groeit met het gras
Laila lijkt wat diarree te hebben,nadeel aan palootjes,meteen een vieze poep en beentje. Maar even in de gaten houden,ze is al twee maal ontwormd nochtans,en mama lijkt niet hengstig,of ze is het toch stiekem.