usamontana schreef:Nee hoor, bij mij persoonlijk niet. Maar ik lees al enige jaren mee met andere topics, en daar wordt toch veel met modder gegooid hoor, wanneer het even anders dan anders verloopt..En dat is jammer toch? Maar gelukkig gebeurt dat hier niet, en blijft het een gezellige boel zo!Fijn!
Het is toch prachtig dat de mens probeert de natuur te reguleren, en dat de natuur keer op keer bewijst dat dat niet lukt en dat zij toch haar eigen plan in petto heeft?
Je oude dame heeft gewoon besloten jou een mooi geschenk te geven.
He bah Muzefee, daar zit je niet op te wachten.. Wat een dikke onzin zeg!
ik heb veel meer ongelukken en bijna ongelukken op stal meegemaakt als buiten. Boyan was kampioen zichzelf in de nesten werken als jaarling, gelukkig alles goed afgelopen, maar heb al 2 keer een dode Boyan kunnen hebben gehad. 1 keer met zijn been door de tralies kunnen komen en de andere keer stond hij met het hooinet vast om zijn nek. Hij heeft ook 100x vastgelegen op stal. Lekker rollen in het stro en vergeten dat er muren staan. Met rollen is het echt nog steeds een ei hoor, hij heeft op mijn huidige stal al 2 keer in de bakrand vastgezeten en een keer op de wei, Bries ook 1 keer in de wei en zij verkiest de longeercircel om vast in te hangen. Waarom ze nou precies de hoefslagen uitkiezen om te gaan rollen... Geen idee. Gelukkig zijn het geen paniekvogels en blijven ze rustig wachten op hulp
als ik nu ook maar dénk dat er iets mis kan gaan ergens mee, doe ik er ook gelijk wat mee, zogauw ik wat denk, doet Boyan het ook gelijk..