ik denk trouwens vanaf het begin dat het een merrie is.. hoop t ook een beetje... we hebben alleen merries op land.. dus zou mooi uit komen.. ] en weer een bericht verder..
Oké zie dat we hier mee moeten kletsen om 2 pagina's vol te krijgen
Denk dat de merrie van bel wel op gaat schieten, ik las ergens dat je zei dat haar buik niet meer naar de zijkant uitstak dus dat zou betekenen dat het veulen mooi ingedaald is en klaar is om geboren te worden dus kom maar op he
Tijdje niet hier geweest... Zie in stand van PVD dat er een heleboel veulens bij zijn!! Gefeliciteerd allemaal!!
Onze laatste merrie begint nu ook te veranderen. Uier wordt voller en gedrag ook anders. Maar nog maand te gaan...
De andere 2 veulens doen het super. Staan nu samen en heerlijk met elkaar aan spelen de hele dag! beide merries in 1 keer weer drachtig. So far, so good... Maar alles echt super relaxed tot nu dit jaar! Mag ook wel keer...
Nee idd niet doen, het is nu droog en zelfs een beetje zon zo af en toe. Ik wil zo even met de kids in het bos gaan eten en zie dat in het water vallen als jullie gaan dansen!