Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
KootMiraDrum schreef:Ik ga
Trusten!
avandijk schreef:hee.... is bij jullie ook allemaal de forumstijl ineens veranderd?
ThePast03 schreef:avandijk schreef:hee.... is bij jullie ook allemaal de forumstijl ineens veranderd?
Nee bij mij niet? Is alles soms wit, dat gebeurd wel vaker op bokt.
Op een ander Amerikaans forum denken ze dat Nikita in België staat.
Faniek schreef:Alles lijkt goed te gaan, maar we krijgen hem absoluut niet aan het drinken.
Whiz schreef:Hahah ja? Ach ze denken in amerika ook dat Amsterdam een land is...
Faniek schreef:Ja, het is zo'n schatje he ... ze gaat voor me door het vuur. Toen ze zolang languit bleef liggen terwijl die er al was maakte ik me wel even serieus zorgen.
Faniek schreef:Haha dat is waarMaar eerst de kleine maar aan het drinken... hij denkt volgens mij dat melk uit de muur komt? Hij is niet eens bij Kiet op zoek geweest alleen de muur.
Faniek schreef:Naamloos
ThePast03 schreef:Faniek schreef:Haha dat is waarMaar eerst de kleine maar aan het drinken... hij denkt volgens mij dat melk uit de muur komt? Hij is niet eens bij Kiet op zoek geweest alleen de muur.
Kun je Nikita anders niet even melken en proberen of hij de biest uit een flesje wil drinken.
Dan heeft hij dat in ieder geval binnen en voel jij je vast een stuk geruster
ThePast03 schreef:Faniek schreef:Naamloos
Dat begint niet met een A![]()
![]()
En Aamloos klinkt niet.
Faniek schreef:Probleem is dat we geen flesje hebben... we hadden er 1, maar deze is uitgeleend dus dat is helaas geen optie. We wachten denk ik nog even af, maar hij moet toch echt zelf gaan drinken.