Volgens mij was het er al maar deed de cam het niet.Nu is de andere cam weer aan en ligt het veulen al aan de andere kant van de stal
Jammer,hebben we het gemist.Maar gelukkig is alles goed gegaan,ik maakte me erge zorgen.Alweer zo'n beauty
en plots ineens ligt daar het veulentje en nu staat de merrie alweer kennis te maken met haar nieuwe kindjeYes mijn eerste cam veulen en alles is goed gegaan!!
Eet-ze.Wij hadden patatjes,dus dat eet makkelijk weg.En de pc staat vlakbij de tafel,dus ik kon mooi meekijken Ze zullen straks Cruella wel weer terug zetten,als de kleine staat en de nageboorte er af is.Daar waren ze vorig jaar ook erg vlot mee
Waarom doen die smiley's bij mij zo raar??? Die van die koffie doet gek en als ik die met die roze bewegende dingen (weet niet meer hoe dat heet) krijg ik ook al geen smiley
dat komt omdat smilies met een / niet goed werken ofzo, als je hem zelf intypt werkt het geloof ik wel even die met koffie testen: )!" title="Koffie (of thee )!" /> nee die blijft raar doen, dat snap ik ook niet
MarijeR schreef:Eten? Oh verrek ik moet nog koken Tot later Rechts op jouw aanrecht liggen nog van die rose/rode kauwstaafjes.....ff in de magnetron....en klaar is je warme maaltijd