zo heb toch wel wat bij te lezen na een weekend!
Allereerst wil ik Joto veel sterkte wensen...ook jullie lijken steeds weer bij de "gelukkigen" te horen...ik weet helaas hoe het voelt.
Jammer dat het voor Paulien niet gelukt is met pleegveulen,maar het is omdat ze het zelf goed vind zo,echt waar.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Temptation wauw ze is echt mooi,en dat zwarte kontje is goddelijk!
Pauk wat een fijne kerel is Steyn,zo een leuk koppie ook weer!
Muzefee
wat een créme van een veulen!! Kon ook niet anders met zo een knappe mama! En nu hoor jij ook bij ons clubje van merries die met amper uier bevallen. Zo zie je wel dat het kan
Charisma voel je je al beter? Wat een smak moet dat dan geweest zijn zeg
Foss wat een grooooot veulen!! Jeetje mama heeft het er maar zwaar mee gehad. Hij is wel mooi luxe zeg
YSR1971 super dat de fancy fair een succes was,en je dames staan er heerlijk relaxed bij
Brigitte2 welkom bij ons clubje,mooie merrie,niks aan te zien dat ze al zolang drachtig is!
DL ik zou me nu nog geen zorgen maken,kan je wel je ongerustheid voorstellen met Fab dr verleden,maar 't komt vast wel goed
SteffieA
gefeliciteerd!!! Kan me wel voorstellen dat het ineens dubbele gevoelens opwekt,je hebt er zo naar toegeleefd,en dan ben je ineens van alles afgesneden... veel sterkte nog daarmee
Dwyne je merrie heeft dus wel zin in bevallingsverlof.
Hoe ver is ze nu?
Balou-Lover je hebt 2 schitterende dames,ze zien er super uit zeg!! Dat uiertje van Donna is toch al heel wat
Diane-Basje
gefeliciteerd met je hengstveulen!!!! Geniet ervan!!
Clio mag bijna ook in het lijstje,zij is 317 dagen vandaag.
Doet nog niks spannends,ze heeft uier,maar ze is ook een ervaren fokmerrie natuurlijk. Geeft een hoop minder stress,al krijgt zij ook het alarm om hoor,het kan altijd misgaan! Dat weten we intussen wel..
En Folieke heeft gisteren een meid zodanig ingepalmd met haar charmes dat ze binnen enkele maandjes daar mag gaan wonen,op haar eigen luxe-terrein en met een 4-jarige meid als baasje
Ik kon me niks beters wensen voor haar,dus iedereen tevreden 
Lisa staat ook weer in haar eigen kleinere stalletje en ze lijkt weer helemaal open te bloeien gelukkig. Tblijft wel raar om haar nu zo slank te zien zonder veulen ernaast
Laatst bijgewerkt door pretty op 23-04-12 11:08, in het totaal 1 keer bewerkt