ik kan echt zo vast slapen... moet het volume loeihard zetten!
Moderators: NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola, Essie73, Coby, Firelight, balance, Dyonne
Libbylib schreef:oh mooie tijd hiboune ..laat maar komen zou ik zeggen
hoeveel veulens hebben jullie trouwens (al of nog te komen ?)

En Sita, welkom! Gezellig.

Dat cam-systeem was echt ideaal
en op den duur was mijn biologische ritme ook heel mooi 'mee', dan werd ik zonder wekker al wakker
Niet dat ik de volgende dag nog veel waard was maar och... 
maar dat de voorkant leuk genoeg is om te pesten
Heb ze een hele tijd zien 'bekvechten', dus dat hij aan Aman's kin zit te snuffelen / happen / duwen enzo. Aman laat het goed toe eigenlijk, af en toe zo'n hap terug, en dan zie je 'm van ooh huh!
kijken om dat al na 5 seconden vergeten te zijn, en weer vrolijk opnieuw te beginnen
Dewi staat er gewoon op te kijken en heeft er al geen trubbels meer mee.

) als hier 1 van de andere paarden ligt dan begint avelyn met haar onderzoek acties, staand zijn ze haar te snel af maar liggend kan ze mooi op hun staart en benen gaan staan met haar voorbenen, ook naar oren happen is een leuk spel, bij mama mag het immers ook. (om dat vervolgens op mama haar benen te gaan liggen zodat je lekker warm tegen haar aan ligt
)

Spirit is nog steeds niet hengstig geworden dit jaar.. Zit te twijfelen of ik haar hengstig zal spuiten, of gewoon leeg laat.
ArabianRanch schreef:Dank jullie voor de lieve reacties. Aicha houd ik goed in de gaten.
We hadden echt gehoopt op een merrieveulen uit deze combinatie (ook daar wij de dekking gekregen hadden van de hengstenhouder voor een merrietje te gaan dit keer). Sahar is de volle broer van het bronzen hengstveulen van vorig jaar AR Fayyim.
Een fotootje van Sahar van vannacht:
GEFELICITEERD!!!:
*
)
veranderingen voor Ordeal!!
). Verder 1x alarm en alles rustig. Vanmmorgen zaten er veel haren op haar spenen, maar kon ik zo 1,2,3 niet een harsje ofazo zien.
) ze staat in de hoosbuien buiten in plaats van in de schuilstal (waar ze normaal bij het moinste of geringste druppeltje in vliegt).........begrijpen jullie haar nog? Ik niet....
.
graaft in geheugen... )
wil ze dan nog steeds niet, dan is het wel duidelijk he
jenny!