Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

als wij nou allemaal even duimpje,s draaije misschien helpt dat, de bol help niet echt he ProudJustify
 als wij nou allemaal even duimpje,s draaije misschien helpt dat, de bol help niet echt he ProudJustify                                                         

Ullwinn schreef:Thomas5 schreef:De mijne zit vandaag op 333 dagen en overmorgen is het volle maan

Daar wachten ze hier allemaal op waarschijnlijk !
Hier eentje met precies hetzelfde verhaal, hoop ook dat 'ie snel komt, want ze is zóóóóó dik
 (die uier ook natuurlijk)
 (die uier ook natuurlijk)                                                         

ik hoop voor jou dat je merrie het haalt! als ze al 3 weken met een gescheurde baarmoeder loopt..
 ik hoop voor jou dat je merrie het haalt! als ze al 3 weken met een gescheurde baarmoeder loopt.. 

Wat moet dat ontzettend naar geweest zijn, om je merrie zo eraan toe te zien. Ik duim dat het allemaal goed gaat komen! Gefeliciteerd met het veulen.
 Wat moet dat ontzettend naar geweest zijn, om je merrie zo eraan toe te zien. Ik duim dat het allemaal goed gaat komen! Gefeliciteerd met het veulen. 
 Gefeliciteerd hoor
 Gefeliciteerd hoor 

die weigeren te separeren tot het veulen komt.
 die weigeren te separeren tot het veulen komt.                                                         

Amandake schreef:@whiz : Romi's spenen gaan niet uit mekaardie weigeren te separeren tot het veulen komt.