Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
casanova schreef:tjemig,vannacht nachtmerrie gehad over mexx haar bevalling.ik keek over de staldeur en daar liep een zvvart miniveulen zo groot als een lammetje en uit haar achterkant hing een zak met bloed,daar kvvam nog een bont kalf uit??
een 2-ling maar toch geen 2-ling...
draaakje schreef:pff, ze hadden 3 veulens bij de veulencentrale, een mini, een kwpn en een fries, mensen van de fries hadden zelf al een oplossing, die van de kwpn krijg ik niet te pakken, en het nummer van de mini heb ik niet, lijkt me wat lastig, een mini bij een merrie van 1.43...
draaakje schreef:pff, ze hadden 3 veulens bij de veulencentrale, een mini, een kwpn en een fries, mensen van de fries hadden zelf al een oplossing, die van de kwpn krijg ik niet te pakken, en het nummer van de mini heb ik niet, lijkt me wat lastig, een mini bij een merrie van 1.43...
Faniek schreef:Iedereen die een veulen heeft gekregen gefeliciteerd!
Ik kan niet van alle dagen bijlezen en antwoorden helaas dat word een dagentaak. Ik ga wel even de laatste pagina's bekijken. Nikita heeft al wat meer uier, Misty begint ook iets. De cam is gemaild en vanaf vandaag ga ik niet meer op vakantie en kan ik actief blijven meelezen.
Faniek schreef:Uuh nou ja de mensen van marestare
Hoe is het met de beeb van Puzzel?
traan_beauty schreef:Wáááuw, wat een prachtig beestje zeg! Ik ben helemaal verliefd
Wij willen thuis ook een witte langharige erbij, maar mijn vader is het er niet mee eens.. Snap ik nou niet, we hebben er nog maar 8? O:)