Muzefee schreef:HAHA.
Je merrie mag wel een paar dagen hier op't land.
Als ze op de trailer zou durfen stond ik er al

Volgens mij gaat het een drukke nacht worden en is het dbt een heleboel veulens rijker

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Muzefee schreef:HAHA.

Ze ligt heel veel plat en daar kan ie dus niet tegen
 Ze ligt heel veel plat en daar kan ie dus niet tegen  dan gaat ie af als ze weer gewoon gaat liggen. Nouja ik kan het toch allemaal niet versnellen dus wachten we geduldig af
 dan gaat ie af als ze weer gewoon gaat liggen. Nouja ik kan het toch allemaal niet versnellen dus wachten we geduldig af  

September schreef:Ja, Romantico was natuurlijk maar het is zo ver weg om daar weer helemaal heen te gaan (400 km in totaal heen en terug) dat we voor inseminatie hebben gekozen en ik vind Ricardo een heel gaaf beest dus...Spannend! Ze wordt op dezelfde dag geïnsimineerd als dat ze vorig jaar gedekt is.
12 mei.

shirefan schreef:Het is niet meer bij te lezen hier!!!! iedereen gefeliciteerd met de geboren veulens!!!!
Iedereen succes met waken!!!!
Hier is Jane het duidelijk zat, staat bijna de hele dag maar in een hoekje van de wei te dutten, als ik kom neemt ze niet eens de moeite om zich om te draaien.
Chippendale lijkt niet lekker, is sloom, anders dan anders, diarre is hij goed te boven gekomen, maar hij is nu te rustig.
Als het vanmiddag niet beter is laat ik de dierenarts maar weer komen, Tjonge we blijven aan de gang!!!

trutje schreef:Muzefee schreef:HAHA.
Als ze op de trailer zou durfen stond ik er al
Volgens mij gaat het een drukke nacht worden en is het dbt een heleboel veulens rijker

Pauk schreef:Getver Shirefan.. Hopen dat hij snel opknapt..
Weet iemand waar ik opfokadressen kan vinden omgeving haarlem?

Was een onwijze verrassing en vind het harstikke leuk
 Was een onwijze verrassing en vind het harstikke leuk  

!
! . Iedereen met een veulen nog heel erg gefeliciteerd trouwens
. Iedereen met een veulen nog heel erg gefeliciteerd trouwens   

ik weet wat het is hoor (Iris heeft 21 dagen overgedragen)
  ik weet wat het is hoor (Iris heeft 21 dagen overgedragen)   

Volle maan vannacht nou dan moet het gewoon vannacht gebeuren!!! Noa haar temp was erg laag, 37,2 dus nog verder gezakt. Verder zijn haar uiers helemaal vol, dus ze heeft nu echt Tjoepkes, van die volle tepels
 Volle maan vannacht nou dan moet het gewoon vannacht gebeuren!!! Noa haar temp was erg laag, 37,2 dus nog verder gezakt. Verder zijn haar uiers helemaal vol, dus ze heeft nu echt Tjoepkes, van die volle tepels  Lijken dus wel negerzoenen nu.... Verder niks bijzonders, ze at gewoon haar mueasli en stond me raar aan te kijken wat ik nu weer kwam doen... Ze vond het wel vervelend toen ik wegging, dus ik hooppppppppp het echt nu...
 Lijken dus wel negerzoenen nu.... Verder niks bijzonders, ze at gewoon haar mueasli en stond me raar aan te kijken wat ik nu weer kwam doen... Ze vond het wel vervelend toen ik wegging, dus ik hooppppppppp het echt nu...
 Nou succes weer he!!
 Nou succes weer he!!                                                         

Misschien als ik het niet zeg dat dat helpt?
  Misschien als ik het niet zeg dat dat helpt?