ik ben ook benieuwd, naar het geslacht, maar ik laat ze nu met rust, kijk wel op de camera, zo te zien gaat het helemaal goed, anderhalf uur oud en raced door de stal
Om 2 uur vannacht. Mijn gehoopte zwarte veulen, helaas toch een hengst, ondanks dat ze tijdens geslachtsbepalingecho merrie zeiden. Maar allang blij dat alles goed is gegaan natuurlijk!
Hij heeft na enig zoeken eindelijk gedronken, nageboorte is eraf. Al blijft ze nog wel wat naweeën houden, als dat niet snel beter wordt ga ik zo toch nog maar even da bellen. Nageboorte lijkt wel compleet en intact.
Had gehoopt dat we hier ook wat kregen, want gisteren bij het naar binnen gaan zag ik slijm aan dr vulva. En ze plakt aan me, enorm knuffelig. Maar helaas, madam staat alweer rustig te bikken
Shadow, dat lijkt me echt vervelend, dat je een merrie verwacht en het dan toch een hengst blijkt te zijn Al is het belangrijkste uiteraard dat alles gezond is. Maar het is toch 1 van de redenen dat ik geen geslachtsbepaling zou laten doen.
Wow!! Gefeliciteerd Jolandje, shadow33 en YvonneV!! Een klein geboorte golfje.
Gisteravond en vannacht heb ik het persen niet meer gezien, gelukkig. Het is een enorm blij ei die moet regelmaat door de stal rent en huppelt. Mama krijgt het nog zwaar!
kiki1976
Geplaatst: 15-05-23 07:50
imani_abby Wat een plaatje om te zien
SophievdV gefeliciteerd met de kittens. En doorgezet vannacht?
astrea best uier idd, hopelijk snel een veulen Is Silvia echt pas 225 dagen drachtig, mag hopen dat het type fout was
Ilsje87 Bo de laatste 2 dagen gassig, luide darmgeluiden was al een paar dagen ervoor hard aanwezig
Us2001 heerlijk gezicht, lekker languit snurken in het stro. Helemaal voldaan Gelukkig is het krampen weer over.
Plop1997 was het heerlijk weer voor om te wassen. Weg met die warme kriebelvacht
Gimmick11 lijkt wel of er veel merries dit jaar geen dracht doen volgens het boekje of zoals ze het eerder deden.
nieky1993 nee geen blauwe oogjes, meer groenig Banden zijn idd goed slap al. Saartje is echt een big mama Fijn dat ze nu ook veilig is Super foto's van je veulens
Al_Zawraa haha duo bevalling straks Maar fijn dat ze allebei veilig zijn, op naar 2 voorspoedige bevallingen en gezonde veulens. Maakt het waken een stuk makkelijker en korter als het goed is.
Cioccolato zwetend omdat het warm was of toch een veulentje geboren vannacht?
Balko gefeliciteerd met je drachtige merrie en ook al een kloppend hartje.
jolandje wat een fopper die merrie van je. Fijn dat alles voorspoedig is verlopen. Benieuwd naar meer foto's
shadow33 dat was even balen als je een merrie verwacht. Naweeen wel afgezakt?
YvonneV ook een flink kereltje volgens mij
Hier gaat alles goed met de kleine man.
Of mijn dochter blij is maar haar eigen veulen? Foto zegt genoeg
stal_HD
Geplaatst: 15-05-23 08:01
Jolande, shadow En Yvonne gefeliciteerd. Mooi gekleurde veulen nachtje. Ik had gehoopt op ook 1 bij mij. Maar helaas nog niet laten zien...
AM_Horses
Geplaatst: 15-05-23 08:09
Gefeliciteerd allemaal! Een ware babyboom vannacht
Kiki. Prachtig om te zien. Lekker genieten van hem
White Dream is vannacht weer vader geworden van een merrie veulen. Uit een zwarte murgese merrie.