Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
danamuts schreef:mag ik jullie vragen hoe jullie water weghouden? Ik kan enkel een speciekuip vullen, en hebben in de wei een badkuip omdat er ook een shetlander uit drinkt. Helaas geen mogelijkheid voor automatische drinkbakken.
suffie schreef:DDDara, als je doelt op de puntjes die op jouw laatst geplaatste foto te zien waren, zeg ik met 99% stopjes/viezigheid en geen hars.
maar wil wel graag weten waar ik aan toe ben.

en zo mak al! Zo fijn dat jullie nu lekker kunnen genieten!
wat fijn dat het de goede kant op lijkt te gaan. Duim dat dat zo blijft! Kan het oog bewaart blijven?
Er viel wat melk op mijn hand dus ging even proeven. Proeft wel zoet! 
. Fijn dat Sinne in ieder geval gekoppeld is aan een fijne pleegmerrie. Veel sterkte
. B&B erbij die merrie-eigenaren kunnen huren. Wellicht meerdere kamers, misschien geschakeld met een woonkeuken/gezamenlijke ruimte? Zouden fokkers die de paarden niet aan huis hebben daar interesse in hebben, de mogelijkheid om te overnachten op stal? Wel heerlijk zo’n ondernemende merrie, trouwens
Hoe is de moeder gefokt?
. Bijna veilig!

alleen moet die van mij echt wel gepimpt worden dus daar druk mee nu. Heb door corona ook niets anders te doen haha

Fotsy schreef:Ik ga met OYYO mee beter voorkomen dan genezen en wat je al in de hand hebt, kan je voorkomen. Er kan nog zoveel misgaan dat je niet in de hand hebt.
Als je trouwens wacht tot je ziet dat ze water drinken is het kwaad al geschiedt.

Vorig jaar niet gebruikt en de app vraagt ook om een inlog die blijkbaar niet klopt. Gelukkig nog een paar weken de tijd om te prutsen. Nieuwe sim-kaart voor de geboortemelder is ook binnen. Vulina schreef:De merrie die vandaag bij ons op dag 348 zit, is niet van ons.. Alleen Handsome is op het moment de enige eigen. Merrie is wel van een bokker, wie weet reageert die nog binnenkort.
mijn goede voornemens om actief mee te praten zijn mislukt, maar heb wel actief meegelezen. hopelijk telt dat ook
Fairy staat inderdaad bij Gea. Dit jaar niet zelf waken vanwege m'n eigen kleintje
Fairy schiet al lekker op. Lage melktest en haar uier lijkt er ook aardig klaar voor, dus ik ben benieuwd hoe lang ze Gea wakker gaat houden
). succes voor alle wakers
Ze is echt heel leuk

Neonlight schreef:Goed bezig StalMelyn, met dat nieuwe plafond ziet het er een stuk ruimer en lichter uit.
Hier weer camera problemen, is geen bal veranderd aan het internet of de camera, je zou denken plug & play, maar helaas.Vorig jaar niet gebruikt en de app vraagt ook om een inlog die blijkbaa5r niet klopt. Gelukkig nog een paar weken de tijd om te prutsen. Nieuwe sim-kaart voor de geboortemelder is ook binnen.