Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
danamuts schreef:mag ik jullie vragen hoe jullie water weghouden? Ik kan enkel een speciekuip vullen, en hebben in de wei een badkuip omdat er ook een shetlander uit drinkt. Helaas geen mogelijkheid voor automatische drinkbakken.
suffie schreef:DDDara, als je doelt op de puntjes die op jouw laatst geplaatste foto te zien waren, zeg ik met 99% stopjes/viezigheid en geen hars.
Fotsy schreef:Ik ga met OYYO mee beter voorkomen dan genezen en wat je al in de hand hebt, kan je voorkomen. Er kan nog zoveel misgaan dat je niet in de hand hebt.
Als je trouwens wacht tot je ziet dat ze water drinken is het kwaad al geschiedt.
Vulina schreef:De merrie die vandaag bij ons op dag 348 zit, is niet van ons.. Alleen Handsome is op het moment de enige eigen. Merrie is wel van een bokker, wie weet reageert die nog binnenkort.
Neonlight schreef:Goed bezig StalMelyn, met dat nieuwe plafond ziet het er een stuk ruimer en lichter uit.
Hier weer camera problemen, is geen bal veranderd aan het internet of de camera, je zou denken plug & play, maar helaas.Vorig jaar niet gebruikt en de app vraagt ook om een inlog die blijkbaa5r niet klopt. Gelukkig nog een paar weken de tijd om te prutsen. Nieuwe sim-kaart voor de geboortemelder is ook binnen.