HAHAHAHAHAHAHA, ik las jouvorige post terwijl ik antwoord typte en schrijf zo merrie.............dhuhhhhhh hahah, lekkere stunt weer.
Quintus hebben ze de koffer al weggehaald of ligt ie nog ergens door de stal heenwaar is do si??? was ff uit beeld is al weer terug
Fox_xy schreef:Ja hengst Merrie is Dammisschien een stomme vraag: waarom zegt de ene filly en colt en de andere stud?karen heeft een onderonsje met kyra,die belood van alles als ze maar veult vanavond
Omdat stud ook hengst betekent Alleen is het gebruikelijker om colt te zeggen. Stud is meer zoals wij een man weleens kerel noemen.
OM; nee, ze heeft het nu door de hele stal gegooid. De box ligt nu helemaal rechts buiten beeld. Ik heb ook niemand meer gezien het laatste uur....
wordt ook niet gereageerd op het bericht van rivaldo....je hebt gebeld en gesmst. wat was nou het landnr
rivaldo: dan stuur ik je de bijgewerkte lijst even, heb de merries die bevallen zijn er steeds tussenuit gehaald, dan kun je dit lijstje plakken op de plek van de huidige lijst
De uier van Kyra.. Weer voller spenen ook voller..Ik heb voor vanavond echt geen idee..Ik ga lekker slapen, ben verrot..
Rivaldo schreef:Zal ik gewoon de tekst van AdnariM kopieeren? en de link naar het nieuwe onzintopic er in zetten
we willen natuurlijk wel een lekker drank je bij opening van nieuwe topic....... duuusss dames....??? wat gaat dat worden ene dat topic moet wel morgen klaar zijn want dan is deze wel vol denk ik wel..