trutje schreef:Ik heb een vraagje: Goldy heeft nu al een poosje bloed aan de rand van haar vulva zitten en iets aan de binnenkant. Hoe komt dit en wat betekent het?
Is het echt allen bloed? Of is het slijmerig??
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
trutje schreef:Ik heb een vraagje: Goldy heeft nu al een poosje bloed aan de rand van haar vulva zitten en iets aan de binnenkant. Hoe komt dit en wat betekent het?
September schreef:Jenny, het is nu definitief: Ricardo wordt het!!![]()
Morgen of overmorgen komt de DA scannen op het eitje van Siena en eventueel hengstig spuiten, en dan wordt ze ws deze week nog geïnsimineerd.Ben er erg blij mee, wat zal uit deze combi komen haha.
Hopelijk komt Sjanty's veulen nu snel!
jennyk schreef:Dreeke: Weet je wat ik denk?Vinga wil een nieuw record vestigigen, staat nu geloof ik op naam van Amandake, Iris. Ik weet niet hoelang precies, maar zo'n 360 dagen
daar gaat Vinga dus overheen
En dan neemt sjanty het van haar over en verbreekt haar record weer
![]()
Sjanty is vandaag trouwens 340 dagen drachtig
jennyk schreef:September schreef:Jenny, het is nu definitief: Ricardo wordt het!!![]()
Morgen of overmorgen komt de DA scannen op het eitje van Siena en eventueel hengstig spuiten, en dan wordt ze ws deze week nog geïnsimineerd.Ben er erg blij mee, wat zal uit deze combi komen haha.
Hopelijk komt Sjanty's veulen nu snel!
Wow spannend zeg! En insemineren? De vorige keer was toch natuurlijk met Romantico?
Thomas5 schreef:De mijne zit vandaag op 333 dagen en overmorgen is het volle maan![]()
![]()
Daar wachten ze hier allemaal op waarschijnlijk !
Thomas5 schreef:De mijne zit vandaag op 333 dagen en overmorgen is het volle maan![]()
![]()
Daar wachten ze hier allemaal op waarschijnlijk !