!
 !                                                         Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

!
 !                                                         

) ben door Nicole wel op de hoogte gehouden !!!
 ) ben door Nicole wel op de hoogte gehouden !!! 
  waar blijkft ie nou!!!!!
 waar blijkft ie nou!!!!!  

.
 .  

Denk dat dat helaas niet gaat gebeuren dus dan vraag ik wel of mn zus af en toe even kijkt of er iets geboren is. Zo ja, wat het is en hoe het heet en eruit ziet
 Denk dat dat helaas niet gaat gebeuren dus dan vraag ik wel of mn zus af en toe even kijkt of er iets geboren is. Zo ja, wat het is en hoe het heet en eruit ziet  

. Haha. Wanneer ben je weer terug?
. Haha. Wanneer ben je weer terug? .
.  ! Joepie!! Kan ik mooi naast de stal van Ivanka zetten en dan de babyfoon bij mij in de tent en bij Vanka in de stal. En dan ren ik naar de stal als ik ook maar denk dat ik een geluidje hoor wat op een bevalling lijkt
! Joepie!! Kan ik mooi naast de stal van Ivanka zetten en dan de babyfoon bij mij in de tent en bij Vanka in de stal. En dan ren ik naar de stal als ik ook maar denk dat ik een geluidje hoor wat op een bevalling lijkt  .
.                                                         

.
.  
  .
.                                                         

)
 )                                                         
parouscha schreef:Waarom zegt dat iedereen dat merrie's dat vlies erniet afhalen

)
 )
parouscha schreef:Ik heb nog een vraag:
Hoe zit dat als een veulen eruit komt, zit het dan nog in een vlies hoe gaat het om zó'n veulen zijn neus weg?
Ik bedoel in de natuur zijn er ook geen mensen die het er even omweg halen?