Ik probeer veulen er ook tot 6 maanden bij te houden. Tot nu toe levert moeders gelukkig niks in

Gister is Howie geschoren ter voorbereiding op de keuring, ik wist niet wat ik zag

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Ibbel schreef:Diva, bedoel jij nou dat je na een week of wat het veulen weer terug bij de moeder wilt zetten na het afspenen? Als ik dat hier probeer hangen ze meteen weer aan de tiet. Ik hou ze echt een paar maanden gescheiden, en zelfs dán willen ze nog drinken als ze weer bij elkaar komen.
Dyonne schreef:Grappig om dat verschil in maat te zien. Groeien ook lekker.
Cynthia, het is wel iets om rekening mee te houden bij de keuze van fokken natuurlijk. En ik begrijp dat er altijd onvoorziene omstandigheden kunnen zijn. Maar het is een keuze die ik niet zou maken. Maar zoals jij doet is prima toch?
Carwyn was net geen zes maanden die is in november toen verhuisd.
juval schreef:Jeetje marit, dat is balen! Sterkte ermee.
Wat een leuke foto's van de veulens.
Wij zijn afgelopen maandag bij huusstede wezen kijken. Ziet er heel goed uit, dus daar gaat Elliot eind oktober naar toe. Dan is hij bijna zes maanden.
suffie schreef:Noisy schreef:Cynthia, hij gaat naar stal Hommelink in Terborg. Ben er dinsdag geweest en het ziet er allemaal prima uit. Het is voor mij een klein uurtje rijden en prijstechnisch is het helemaal gunstig
Oh echt, dat is hier vlakbij!