Nou ja slapen, als er indicatie Is dat het die nacht zal komen, ga ik daar inderdaad liggen ja. Maar heb een stationwagen en dik matras en dubbele dekbed met deken dus gaat helemaal goedkomen hoor
skaay
Geplaatst: 04-03-17 22:20
Woogy, wow wat heeft pris een dikke buik!
Kabayo, grappige foto,s van moeder en dochter!
Faline, wat lekker nog 100 dagen voor nina!
Tinnie, wat een plaatje is het tog!
Caesar, wat een super schattige foto met dat kalfje samen!
Silly, het schiet al op voor jou!
Met sterre gaat alles goed! Ze staat de hele dag bij de hooibak met de rest. Het is alleen zo confronterend om haar dunne buik nu zo te zien... Maar gelukkig maakt ze het zelf goed.
Gelukkig is met haar alles goed Skaay.. maar heel begrijpelijk dat het confronterend blijft , zeker als het veulentje alles was wat je uit deze combi wilde... heel veel sterkte!
Ja heb ook even duidelijk gemaakt dat ik er echt heel erg blij mee ben. Na de bevalling maar eens een leuk kado zien te verzinnen voor ze
Dyonne
Moderator Over Paarden
Geplaatst: 04-03-17 22:54
Ja, Suffie, erg Cobfan, haha.
Skaay, sterkte, wat naar zeg.
Woogy, dat is echt een hangbuik.
Ah, veulen van Tinnie lekker buiten.
Ceasar lieve foto van koetje!
Kabayo, geeft niets hoor een steiger. Mijn merrie doet het ook weleens in vrijheid.
polleman
Geplaatst: 04-03-17 23:00
Silly1972 nee kilo is totaal niet erg in minimaal maten voeren is juist goed ook ter voorkoming van oc en ocd. Het gaat er om als je kilo's voert. En als je kijkt dat 10 liter emmer 1.5 kilo is kan je al best veel voeren.
Skaay, veel sterkte, gelukkig gaat het goed met je merrie.
Ceasar wat een schattige foto met het kalfje!
Leuke veulenfoto's!!
Het is erg spannend bij veel merries, dat wordt een veulenboom
Lucy zit vandaag op 270 dagen! Over 50 dagen kan het al veilig komen! We hebben gisteren een camera gekocht dus hopelijk krijgen we die aan de praat
polleman
Geplaatst: 04-03-17 23:30
Silly1972 schreef:
Ooh oke gelukkig maar, schrok al even haha
Totaal niet nodig met wat jij voert. Er zijn mensen die geen hooi voeren en alleen maar luzerne en die hebben een hogere risico.
Neonlight
Moderator Over Paarden
Geplaatst: 04-03-17 23:42
Fijn dat Koetje het goed doet en goede maatjes wordt met een koetje.
Faline schreef:
Nina vandaag aftellen van 100 dagen!
[ [url=m/0wU7Ym.png]Afbeelding[/url] ]
Grappig, ik zie gelijkenissen met mijn app. Sarona is uitgeteld op 13 juni (nog 101 dagen dus) en de andere op mijn app is ook een Rose met nog 60 dagen te gaan.
Pris doet anders vanavond, heel veel kroelen met Tara en rondstruinen. Echt heel onrustig vind ik haar nog niet, maar wel anders. De flanken zijn nou ook voller dan vanmiddag maar de buik ligt nog erg ver naar voren. Banden zijn nu ongeveer 10 cm los en de staart wordt iets meer ontspannen maar nog te sterk. Temperatuur was nu ook weer 37,7. Speentjes worden iets breder maar kunnen nog veel voller. Jeroen kijkt haar laat nog een keer aan en dan ga ik er om 6-7 uur weer gauw uit. Verwacht nog niets, maar hou er zachtjes wel rekening mee We hebben geduld
Tinniie, wat een leuke buitenfoto's echt een leukerd zeg!!
Oeh veel merries beginnen het al spannend te maken! Succes aan alle wakers
AnniekSlijk
Geplaatst: 05-03-17 02:44
Ik had idd ook op internet gelezen dat fenegriek de baarmoeder zou prikkelen, ben natuurlijk onmiddellijk gestopt! Maar kan t dan nu nog kwaad zeg maar? Hoe lang werkt t door? Voelde me er vandaag best rot over. En voor t veulen zelf kan t verder niet kwaad dus? Hoop gewoon dat het nog netjes 2 maanden blijft zitten.