Ze is maar een klein beetje vies

Mijn knuffeltje:

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Whisperke schreef:Hey Hallo..
Hoe is het allemaal met de naarlingen??
Guusje gaat goed... De grootste schat die er bestaat... Lekker knuffel ding..
Was van de week nog even weze kijken..
Hier sneeuwt het al de hele dag.. Lekker wit hiero..
Wis heeft maar eventjes op de wei gestaan vandaag.. Als het nu niet sneeuwde, had ik nog kunnen rijden..
Onze bak is nl met zout gestrooid ideaal.. Maar ja met die weer ben ik net een sneeuwvrouw
 haha. gister popje weer even een voorproefje showtraining mee gedaan, maar we hebben nog wel wat training nodig. ze wordt nog wel heel jolig, draaft wel heel netjes maar dat gaat  na een paar meter over in bokken en vliegen, en meestal is dat op de keuring niet minder haha, vorig jaar toch niet.
 haha. gister popje weer even een voorproefje showtraining mee gedaan, maar we hebben nog wel wat training nodig. ze wordt nog wel heel jolig, draaft wel heel netjes maar dat gaat  na een paar meter over in bokken en vliegen, en meestal is dat op de keuring niet minder haha, vorig jaar toch niet.  

Moddervarken!!
 Moddervarken!!

en het wordt er niet beter op haha
 en het wordt er niet beter op haha