Enne, Hier nog steeds geen veulen,zoals mijn man zegt,troost je elke dag is een dag minder....
Amandake
Geplaatst: 11-04-10 08:27
Dan waak je 1 nachtje niet....................
CLEO HEEFT EEN MERRIEVEULEN !!!
Gisteren hadden we Cleo en Jilleke met Monkey buiten gezet ,we hebben ze toen al snel apart moeten zetten want Cleo pakte baby af van Jilleke en wou het ook helemaal niet meer terug geven. Mijn dochter vroeg nog "mama kan het nu zijn dat Cleo vannacht bevalt omdat ze zo graag een veulie wil".....ik zeg nog dat het wel kan maar ze is nog maar op dag 325 en uier stelt nog niet veel voor + andere jaren liep ze altijd overtijd......hmmmm zo zie je maar
Het is exact hetzelfde kleurtje als Monkey maar van model veel kleiner en compacter , echt een klein struis mieke
eldango
Geplaatst: 11-04-10 08:30
Amandake gefeliciteerd! Wat een schatje! Hoezo een jalourse merrie
Alweer GEFELICITEERD amandake! Wat is ze mooi! Heeft ze ook al een naam?
Hier ook geen veulentje. Even leek het er wel op. Was ging steeds verstaan en keek steeds naar haar buik. Dan weer liggen, dan weer staan. Toen ze helamaal plat lag, vond schijnbaar mijn andere paard in de andere stallen dat het te rustig was en heeft haar stal even in elkaar gemept. Met als gevolg dat wilma ontzettend hard schrok en is gaan staan en heb toen niks meer gezien. Ze is ook niet meer gaan liggen. grrrrr.... rot medebewoners whaha
Amandake: Leuke naam en wat een schattig veulentje! Zo zie je maar weer dat geen enkele merrie hetzelfde is, en dat de merrie niet altijd hetzelfde doet en eruit ziet voor de bevalling.
Mabon: Hoe gaat het nu met dora?
Maken een paar merries het al wel spannend hoor!
Verder geen veulens vannacht?
Met milton gaat het goed, vond hem gister avond wat dufjes. Heb hem even geholpen met drinken. En toen ik er vanochtend bij kwam was die heel helder echt een spring in het veld. Diesje heeft eindelijk weer kunnen poepen ( heeft gister parafine gekregen). En ook milton heeft al 3x een poepje gedaan. Ben zo blij dat dit zo goed gelukt is. Diesje is ook zo blij met haar (pleeg) veulentje
LadyAngel
Geplaatst: 11-04-10 09:48
Gefeliciteerd Amandake!!
Merrie hier is haar pijn proberen weg te eten denk. Buik zie je af en toe heel snel uitsteken en dan gaat er een schock door haar lijf en zakt ze half in elkaar
quintusgl
Geplaatst: 11-04-10 09:48
Die Cleo!! Die denkt; wat zij heeft wil ik ook!! GEFELICITEERD AMANDAKE!!!