DMhorses, gefeliciteerd met je merrietje Stef, sterkte Biancaa, als ik dat zo lees moet het wel snel komen. Hiboune: Druppels zijn altijd een goed teken, het komt vast als een prinsesje ter wereld MarijeR, jij hebt het druk gehad. Gefeliciteerd. Muzefee, je weet toch dat dromen bedrog zijn Dreeke, misschien moet je het veulen er toch maar eens uit gaan trekken. Dit is natuurlijk gewoon belachelijk. Misschien moet ze gewoon even weten dat dit niet de bedoeling is Didoo, gefeliciteerd. Mooie naam trouwens September, gaaf. Dan worden onze veulentjes weer allemaal familie JoyCiej007, leuk joh. Ik ben benieuwd naar de foto’s
Hier is gelukkig alles goed gegaan, Goldy heeft keurig haar veulen binnen gehouden. Maar ik zal straks wel even tegen haar zeggen dat ik terug ben en dat ze het veulen er nu wel uit mag gooien
jeetje dreeke jouw geduld wordt echt wel erg lang op de proef gesteld,heel veel succes ermee,
en ik mopper al dat ik nu bijna 1 week waak en slaap op stal. na vrijdagavond is merrie weer helemaal rustig,en lijkt er niks meer op dat er een veulen aan komt...
Wat duurt wachten toch lang..., maar Moonlight is morgen uitgerekend! Gisteravond was ze onrustig, schoppen naar de buik, bijten naar de buik...! Uier is voller en er zitten nog steeds witte stipjes op..! Ze is de laatste twee weken toch nog behoorlijk gegroeid..., spannend!!! Uierfoto: Lekker in de stal, vanochtend: Ze tilt haar staart ook steeds op: Afwachten maar...
ook hier nog steeds niks... nu 338 dagen... ben bang dat ze er nog 30 bij doet ofzo wel gisteravond een klein verschil in de uier... leek iets strakker allemaal... ben dus benieuwd hoe het nu is, of ze al kegelt... ben nog niet buiten geweest namelijk, heb alleen paar keer door het raam gekeken
volgens mij wachten de merries gewoon op elkaar, zodat er over 2 dagen ofzo 10 veulens worden geboren haha
Morgen of overmorgen komt de DA scannen op het eitje van Siena en eventueel hengstig spuiten, en dan wordt ze ws deze week nog geïnsimineerd. Ben er erg blij mee, wat zal uit deze combi komen haha.
Ach Dreeke.. Vinga zit je wel te pesten zeg Ze doet gewoon Femke van Tinkerloos na van vorig jaar.. Die deed hetzelfde (En beviel op dag 364 van een merrieveulen)
Bedankt mensen voor felicitaties ik zal vandaag worden gebeld datttie word gebracht
Hier ook nog steeds niets... misschien ook maar gelukkig ook, anders had ik wel een héél errug hectische dag gehad vandaag; én veulen, én nieuwe pony, en dat dan allemaal even in goede banen leiden etc.
Maar vannacht mag het veulen van mij écht wel komen hoor