Ja ik vind het ook jammer maar hij blijft toch mooi. Ik zal komende week droog fotos maken van hem.
Bonny_CT
Geplaatst: 16-08-15 17:49
gefeliciteerd tries en faf!
nat bij jullie ook onley, blijft hij bont of wordt hij toch schimmel? ik lees het al, wordt schimmel
tinnie wat een lieve foto's
Tanjatjuhh schiet al op met verharen bij apollo ook
Inowa wat een heerlijke plaatjes
Scooby wat een schatje zo zeg met dat halstertje, super lief. En fijn dat het ontwormen goed ging
Wat een ukkie nog DL, super schattig
Lovelyn wat wordt Koda al groot zeg lieve foto's ook met Kiss samen
murosch gelukkig gaat het beter met Veronia! Ze lijkt echt op haar moeder zeg
Astrid wat een gave foto's van jou met Jacey en Jacey alleen
Anniek idd een toverballetje, en charmante foto zo zijn ze goed in op die leeftijd
Tanjaatjuhh ik denk ook een donkere vos, gelet op die foto ter voorbeeld. Vacht is beetje roodachtig.. En ik lees een record met veulentje verkopen, gefeliciteerd!
Rooslover hier geen ervaring met extreem overbouwde veulens, kan ik je dus niet bij helpen
Myrthe, idd net een kopietje van de merrie
Onley ben benieuwd naar droogfoto's
Hier Royal en Krim toch maar even in de wei gehad ondanks dat het zeiknat was. Resultaat was een merrie en een veulen totaal onder de prut. Maar 1 oplossing, de slang erop. Hij was erg braaf gelukkig en heeft dus zijn 1e douche gehad Mooie oefening voor de keuring straks. Krimpie nog even gereden en Royal op stal. Hij heeft nou uitgevonden dat hij dan zijn veulenbrokjes rustig op kan eten zonder dat mams ze jat, en dat gaat nu goed Eerder at krim de veulenbrok op en jatte hij de muslie van mams
astridklomp ja zo deed ik dat, als ze naar binnen gingen stonden ze naast elkaar op stal en overdag gewoon samen op het land.
tanjaatjuhh echt apart misschien vos'?
Dustinlover wat een mooie hengst
rooslover lastig hoor, maar heb een keer jaarling gezien die was voor echt dik 7 cm hoge bij de kont, daarna groeide die voor snel bij en was die niet meer zo erg overbouwd ging het steeds een beetje voor en dan weer achter.
Myrthee_ wat lijken ze op elkaar leuk hoor
tanjaatjuhh gefeliciteerd met de verkoop, fijn dat het zo snel ging en dat je er een goed gevoel bij hebt.
Tries_en_Faf gefeliciteerd met de 1ste premie
onley wat een verschil. word hij ooit ook helemaal wit?
Bonny_CT wat fijn dat ze zo braaf waren lekker even douche en inderdaad meteen een goede oefening voor de keuring.
Setteli wat fijn dat je hem verkocht hebt is snel gegaan zeg, maar dat je een goed gevoel hebt is belangrijkste nu nog even lekker van hem genieten!
suffie
Geplaatst: 16-08-15 20:16
Whow, die heb je snel verkocht Setteli! Wat zijn de plannen met hem of gaat hij toevallig naar een bokker?
Neonlight
Moderator Over Paarden
Geplaatst: 16-08-15 20:26
Setteli, gefeliciteerd! Ik ben ook wel benieuwd of hij naar een bokker gaat. Zijn er trouwens nog veulens hier die naar de Eiffelopfok gaan? Ik weet dat het veulen van Urielle daar naar toe gaat, maar zijn er nog meer? F&F gaat er dus ook naar toe.
Al_Zawraa
Geplaatst: 16-08-15 21:32
Murosch, mijn 3 jarige ruin had laatst hetzelfde, ook een slokdarmverstopping die uit zichzelf wel weer oploste. Toch een aantal dagen slobber gevoerd, en daarna weer brokken. Een paar dagen later had hij het weer. Toen een ruime week op de slobber gehad en sindsdien heeft hij het niet meer gehad. Hoe is het nu met Veronia? Geen last meer gehad sinds ze geweekte brokjes krijgt?
Astridklomp, wat een prachtige foto's!
Anniekslijk, wat een apart kleurtje heeft hij momenteel zeg.
Jet4you, fijn dat zijn koorts gezakt is. Hoe is het inmiddels met Konfetti? Niks overgehouden aan zijn periode in de stortregen?
Wat een leuke foto Myrthe, ze lijken echt op elkaar!
rooslover, dat lijkt me geen abnormaal verschil hoor, dat gaat wel weer bijtrekken in de groei.
tanjaatjuhh, gefeliciteerd met de verkoop!
Tries_en_faf, gefeliciteerd met de eerste premie!
onley, wat wordt hij alweer groot, ik vind dat hij wel een leuk kleurtje heeft, maar ik ben dan ook gek van schimmels
Bonny, wat goed van Royal dat hij zo braaf was onder de douche Altijd makkelijk.
Setteli, gefeliciteerd met de verkoop, dat is snel gegaan!
Hier is afgelopen vrijdag de nieuwe hoefsmid voor het eerst geweest. Ik ben dolblij met hem! Aardige gozer, top met de paarden en ze staan nog beter op hun voetjes dan de laatste keren bij de oude smid En nog goedkoper ook, dat is natuurlijk altijd een fijne bijkomstigheid
Mausi zit vandaag op 310 dagen, uier is weer wat terug gelopen. We wachten rustig verder
Misschien vinden jullie het leuk om het begin van de nieuwe achterwand van de stal te zien? Mijn vader is nog niet zo heel ver, maar de hele wand wordt dus zoals de rechterkant nu. Ik ben er zo blij mee
Daarnaast wordt het hier binnenkort nog drukker, er komt binnenkort weer een paard bij, een oude bekende (misschien kennen mensen hem nog wel uit het DBT2010). Helaas kan zijn huidige eigenaresse hem door omstandigheden niet meer houden, en het is een paard met nogal een verhaal, wat erg makkelijk verkeerd terecht kan komen (dat heeft hij al eens mee gemaakt, en dat willen we natuurlijk niet nog eens!), dus hij komt bij ons terug. Nu nog even kijken wanneer we hem op gaan halen.
Neonlight
Moderator Over Paarden
Geplaatst: 16-08-15 21:43
Ben benieuwd wanneer Mausi-veulen komt AZ! Welke oude bekende komt terug? Zat (zit, want het topic loopt nog steeds) in het 2010 topic, maar heb in zoveel topics gezeten dat ik ze allemaal niet meer uit elkaar kan houden.
Fotsy
Geplaatst: 16-08-15 21:47
amai AZ je vader levert goed werk hoor, wat aardig dat hij je zo helpt en de stallen zullen er schitterend uitzien. Mausi neemt haar tijd oh leuk dat je het paard terug opvangt.
setteli wow das snel ook, super
tries en taf nog gefeli met premie (was ik vergeten )
Al_Zawraa
Geplaatst: 16-08-15 21:58
Neon, deze knappe man, Shouk(ran).
En even een paar foto's waar je hem dan misschien sneller op herkent, van het DBT2010.
Hij is in 2011 verkocht naar België, waar hij helaas niet goed terecht gekomen is. Uiteindelijk heb ik hem in 2012 via-via weer terug kunnen krijgen (voor 5x zoveel), nadat er gedreigd werd dat hij naar de slager zou gaan omdat hij levensgevaarlijk was. Toen heeft hij een goed jaar bij mij gestaan (maar dat heb ik hier op Bokt nooit genoemd). In 2013 heb ik uiteindelijk de juiste persoon voor hem gevonden en toen is hij daarheen verhuist, echt een fantastische eigenaresse die hem alle tijd en aandacht gaf die hij nodig heeft, en met hem kan lezen en schrijven. De afspraak was dat als hij daar ooit weg zou moeten om wat voor reden dan ook, hij weer hierheen zou komen, om de herhaling van de bovenstaande situatie te voorkomen. Dus nu komt hij weer hierheen, voor de huidige eigenaresse ook erg fijn, ze heeft het al moeilijk genoeg, en nu hoeft ze zich iig geen zorgen om Shouk te maken.
Fotsy, ben zeker ook dolblij met mijn vader, hij ziet het nog als hobby ook Ik vind het zelf ook erg mooi worden. Kan niet wachten totdat zowel de buiten als de binnenkant eind volgend jaar klaar zullen zijn
De bovenste foto is van mei 2013 (zo uit mijn hoofd), voordat hij naar zijn huidige eigenaresse ging, maar die foto heeft dus ook nog nooit op Bokt gestaan. Inmiddels is hij nog veel witter geworden.
Fotsy
Geplaatst: 16-08-15 22:14
knappe jongen hoor
Setteli
Geplaatst: 16-08-15 23:28
suffie schreef:
Whow, die heb je snel verkocht Setteli! Wat zijn de plannen met hem of gaat hij toevallig naar een bokker?
ja ging inderdaad heel snel. Niet zo snel als bij Tanja, maar scheelde niet veel, hahaha ik weet zo niet of.ze een bokker is. Dotan wordt in ieder geval de opvolger van haar huidige paard!