pretty schreef:Cynthia ik herinner het me nog als gisteren. Bizar,toen woonden we nog in de berging. En ik die dat smsje kreeg snachts en smorgens niet meer wist of ik het nu gedroomd had of niet.

Dit jaar sms/app ik je weer! Dan weet je het vast 
Mijn kansen zijn:
50% palomino
37,5% valk
12,5% Smokey Black
Wat ik wil? het maakt me echt niet zo veel uit. Aan de ene kant hengst, omdat die vaak knuffeliger, rustiger en makkelijker zijn dan merries. Aan de andere kant is een merrie ook leuk om eventueel weer mee verder te fokken.
Kleur: Het minst graag een SB, maar een SB met veel wit is wel supergaaf! Valk ben ik natuurlijk dol op! Dus als dat kan, maar dan een echte gele met echte zwarte benen, graag! Maar mijn palomino-Ti vond ik ook prachtig! 
Dus ja.. boeit niet zo 
Tjinta, ik hoop voor jou op 'ander kleurtje' 
Enne.. stippels kan inderdaad niet vererven als je het niet ziet op het ouderdier 
C2012 schreef:Zo geweldig Cynthia! Ik zou denk ik een gat door de stal zou springen als ik eindelijk een levend merrieveulen heb. Bij de zwarte had ik wel niet echt die kleur verwacht. Toen ik zag dat een hengst was, was het even een teleurstelling en toen hij hinnikte was ik verliefd.
Herkenbaar! Toen Ti geboren werd, hoopte ik al heel erg op een valkmerrie, maar hij was palomino én hengst. Héél even dacht ik
maar toen ik het vlies van zijn neus trok en zijn neusgaatjes wijd open gingen voor zijn allereerste ademhaling was ik verliefd
En dat ben ik altijd gebleven