Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

ziet er wel grappig uit. Omdat de paarden in paddock Paradise staan, willen ze elkaars voer nog wel eens jatten. Vanaf gisteren wordt dat em niet meer

pretty schreef:Cynthia ik herinner het me nog als gisteren. Bizar,toen woonden we nog in de berging. En ik die dat smsje kreeg snachts en smorgens niet meer wist of ik het nu gedroomd had of niet.

C2012 schreef:Zo geweldig Cynthia! Ik zou denk ik een gat door de stal zou springen als ik eindelijk een levend merrieveulen heb. Bij de zwarte had ik wel niet echt die kleur verwacht. Toen ik zag dat een hengst was, was het even een teleurstelling en toen hij hinnikte was ik verliefd.
maar toen ik het vlies van zijn neus trok en zijn neusgaatjes wijd open gingen voor zijn allereerste ademhaling was ik verliefd
En dat ben ik altijd gebleven

) dit in tegenstelling tot de appaloosa, altijd stippels moet hebben, is ook een kleur waarvan panterbont 1 van de patronen is en waarvan panterbont het meest originele. Maar das fenotypisch, nu genotypisch kan Lp-gen geen generatie overslaan, alleen zijn fewspots "effen" (1ministip is genoeg) dus moeilijk te zien en dan krijg je altijd stippels.

Bij afwijkende kleur zal ik DNA moeten doen, want dan heeft de verkeerde hengst erop gezeten