Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
lizze12 schreef:Noblesse is nogsteed aan de diareeik geef al niet meer zo veel lucerne maar de diaree blijft. Iemand tips of ervaring? Ze is nu wel hoogdrachtig en ik ben bang dat ze uitdroogt.
lizze12 schreef:Ze moest de lucerne voor haar tanden ze kauwt proppen en de tandarts zij dat ze dan lucerne moest. Ik ben er alleen niet zo tevreden meekijken of het na stro bijvoeren beter gaat
pretty schreef:Joyce we duimen gewoon verder voor Kaprice,ze doet het super! Dit moet gewoon goedkomen,al kan het idd wel zijn dat er nog ups and downs gaan komen.![]()
Caesar dat is het begin van een uiertje,door welke hengst was ze ook alweer gedekt?
super die camera! Mijn vriend is er momenteel ook aan bezig,hopelijk werkt dat ding op stal![]()
Ik heb ook lucerne gegeven deze winter (van Hartog) en ik had er eigenlijk geen klachten van,ze aten het graag en geen diarree,hoogstens wat plattere mest.
Spannend Rooslover!
Hier was alles nog kalm. Lisa haar uier was weer minder,dus ik haal nog eventjes adem. Ze eet wel echt weinig maar dat is typisch voor haar in dit stadium. Ze is ook erg op zichzelf.