Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
rooslover schreef:Polleman, bij het nrps kan het best even duren voordat gechipt worden, anders gewoon even bellen naar het stamboek
Tooske schreef:Gefeliciteerd wat een mooi en knap veulen!
@ Wisanda sterkte hier hetzelfde hoor merrie heeft net in de stal gerolt dat doet ze echt nooit. En net een heel klein plasje staart omhoog.
polleman schreef:rooslover schreef:Polleman, bij het nrps kan het best even duren voordat gechipt worden, anders gewoon even bellen naar het stamboek
Oke dankjewel bel ze een van deze dagen even
Omdat we juni verhuizen dat ze wel er voor komen
Anders val ik in een anderen regio en ander schetsen
Gefeliciteerd met de geboorte van de veulens
wisanda2003 schreef:Tooske schreef:Gefeliciteerd wat een mooi en knap veulen!
@ Wisanda sterkte hier hetzelfde hoor merrie heeft net in de stal gerolt dat doet ze echt nooit. En net een heel klein plasje staart omhoog.
Die geintjes had Althena van de week al.... Het is nu echt haar kont net boven de staart schuren en heel chagrijnig zijn...
Hopelijk hoef jij niet zo lang meer Tooske en heb je vannacht een heel mooi veulen
astwice schreef:*Stille meelezer met drachtige merrie heeft weer een vraag*
Ik kwam vandaag in de wei en zag dat ze wat bloed in haar staart had, is dit erg?
in de zin van dierenarts bellen.
(ook zijn haar uiers in 2 dagen flink gegroeid en banden slap)
O, en ze zit zondag op 300 dagen.
polleman schreef:astwice schreef:*Stille meelezer met drachtige merrie heeft weer een vraag*
Ik kwam vandaag in de wei en zag dat ze wat bloed in haar staart had, is dit erg?
in de zin van dierenarts bellen.
(ook zijn haar uiers in 2 dagen flink gegroeid en banden slap)
O, en ze zit zondag op 300 dagen.
Ik zou bellen met je dierenarts om te overleggen.
Ik vind 300 dagen erg vroeg om bloed te verliezen.
En omdat je schrijft banden al slap en de uiers gegroeid zijn.