onley schreef:Whisperke schreef:Jullie moeten allemaal naar limburg verhuizen..
Hier valt het nog wel mee..
echt wel
hier zijn nog 3 boxen vrij75 euro permaand (kale box)
hooi kost 3 euro per baal
en stro 2
Reistijd naar mijn werk dan te lang

Vandaag bij Hepseflepsie geweest.
Mazzel het was droog en er gloorde zelfs een klein waterig zonnetje

Foto's volgen nog wel, zit nog niet thuis.
Mevr. is ca 1.21 groot en flink gegroeid, aantal anderen zijn nog wel groter, maar verschil wordt kleiner

Wat een leuke kudde heeft ze, stel mallerds! Maar zo lief!!
Net sneeuwitje en de 7 dwergen....
(ik had Hepsi ontvoerd en de rest ging meewandelen langs het draad. )

Geplaatst: 21-01-12 19:24
               Geplaatst: 21-01-12 19:24				         

I like
 I like 

Is maar 1 maat in Neons maat, en die is te erg verwant aan Neon, en bovendien niet passend voor haar. Waren nu weer 2 inschrijvingen, ik had ze als veulen al gezien en was heel hoopvol. De ene heb ik niet eens gezien alleen op stal, die was veterinair afgekeurd (kampioensveulen van 2008), de andere hield zich wat strak tijdens beweging en mocht niet meer terug komen voor de 3de bezichtiging, los in de bak. Balen, want daar had die hengst zich zeker kunnen opwaarderen. Die had mooi bij Neon gepast, hele mooie bovenlijn, net wat Neon nodig had.
  Is maar 1 maat in Neons maat, en die is te erg verwant aan Neon, en bovendien niet passend voor haar. Waren nu weer 2 inschrijvingen, ik had ze als veulen al gezien en was heel hoopvol. De ene heb ik niet eens gezien alleen op stal, die was veterinair afgekeurd (kampioensveulen van 2008), de andere hield zich wat strak tijdens beweging en mocht niet meer terug komen voor de 3de bezichtiging, los in de bak. Balen, want daar had die hengst zich zeker kunnen opwaarderen. Die had mooi bij Neon gepast, hele mooie bovenlijn, net wat Neon nodig had.                                                          
                                                          Je schimmeltje was natuurlijk al zo'n lekkere knuffel.
 Je schimmeltje was natuurlijk al zo'n lekkere knuffel.