Nou t is officieel ik heb nu al een stront eigenwijs veulen! Hiba staat te eten net en ik ga weer voelen en jahoor baby was goed wakker! Lichte druk voor de uier en kreeg reactie!en goed ook dus ik mama halen wat denk je?helemaal niks meer! Mama is weg en baby is weer wakker grr
Ik geef het op, ik krijg eigenlijk alleen maar hengsten . Van alle veulens die ik heb gefokt had ik maar 2 merrie's dus ik gok op 3 hengsten dit jaar
manueeltje84
Geplaatst: 20-01-10 10:44
Succes SA.
Nou wij hebben hier ook even een vette tegenvaller. Mijn nieuwe merrie blijkt cornage te hebben. ZIjn we heel gelukkig mee, niet dus!!!
Was haar net even aan het longeren en toen hoorde ik het.
o0eefje0o
Geplaatst: 20-01-10 10:45
manueeltje84 schreef:
Succes SA.
Nou wij hebben hier ook even een vette tegenvaller. Mijn nieuwe merrie blijkt cornage te hebben. ZIjn we heel gelukkig mee, niet dus!!!
Was haar net even aan het longeren en toen hoorde ik het.
jeetje vieze tegen valler en nu? heb je haar wel laten keuren ofzo?
manueeltje84
Geplaatst: 20-01-10 10:57
nee niet laten keuren heb haar gewoon gekocht als drachtige fokmerrie. Maar vond het geld toch iets te veel om er 1tje met cornage op stal te hebben staan, en dit is er ook niet bij vermeld.
Dus we gaan ff naar de vorige eigenaar telefooneren.
o0eefje0o
Geplaatst: 20-01-10 10:58
manueeltje84 schreef:
nee niet laten keuren heb haar gewoon gekocht als drachtige fokmerrie. Maar vond het geld toch iets te veel om er 1tje met cornage op stal te hebben staan, en dit is er ook niet bij vermeld.
Dus we gaan ff naar de vorige eigenaar telefooneren.
geef je groot gelijk!
Talida
Geplaatst: 20-01-10 11:00
Oi, succes Manueeltje! Das toch inderdaad wel iets dat vermeld moet worden!
Gem, dank je. Snif, Tal dr mooie ronde kontje, kan me niet voorstellen dat die indeukt
SA, hoop dat alles goed is met je merrie! Manueeltje, echt veel geluk heb je niet met je paarden :S
Voor Farita komt de DA ergens tussen 11 en 12, dus ik ga zo naar stal. Hoop zo dat het niets ernstigs is... En raar genoeg, hoop ik echt dat de DA zegt "ja, ze is idd kreupel" Want de andere bijrijders en de eigenaresse hebben het zelf niet gezien... Zou bijna gaan denken dat het door mij komt Maar heb er gisteren nieteens op gezeten
Nou de da kan zeggen wat ze wil over go bretta maar daar is gewoon iets fout gegaan in der hersenen.. Ze loopt rondjes om der achterhand Heeft een tik maar haar hoofd en naar mijn idee en opa ook is ze blind Ze staat nu als een hoop ellende binnen nat van het zweet door het snelle ademen.. Da komt straks nóg een keer.. Wat is wijsheid? Pff
amandake: ik wist het ook niet maar heb even op wiki gekeken. Een verlamming van meestal de linkerstemband en in 95% van de gevallen zelfs nog erfelijk!
Wat een slecht nieuws allemaal zeg. Dan komt er hier ook nog een met heel slecht nieuws. Mijn moeder is vanmorgen met spoed naar ZH gebracht door 112. Hoe en wat weet ik verder niet maar het gaat heeeel slecht met mijn moeder. Ik ga vanmiddag naar brabant aangezien ik nu wacht tot mijn zoontje thuis komt. IK ga nu alles ff afbellen en ga naar brabant toe en eens kijken hoe en wat met mijn moeder ...
Joto
Geplaatst: 20-01-10 12:46
Sterkte
Caresse07
Geplaatst: 20-01-10 12:46
Ook hier nog een keer heel veel sterkte gewenst Heidie Hoop dat je moeder snel opknapt en weer naar huis kan.