Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

September schreef:Ja Jenny dat denk ik dus ook, het scheelt maar 3 cm natuurlijk maar het is wel zo. Maar het gaat me vooral om de kleur vererving, qua karakter zijn ze denk ik zo ongeveer hetzelfde. Ik zou graag een appart kleurtje fokken.
 Ik fok appaloosa's, maar ik fok nog altijd liever een goede effen dan een slechte gekleurde.
  Ik fok appaloosa's, maar ik fok nog altijd liever een goede effen dan een slechte gekleurde.  Ik zou toch eerst kijken welke hengst je merrie op de zwakke plekken verbeterd.
  Ik zou toch eerst kijken welke hengst je merrie op de zwakke plekken verbeterd.                                                         

lekker zo 2 tegelijk scheelt weer waken
  lekker zo 2 tegelijk scheelt weer waken 
  mijn merrie had vorig jaar dus ook dat te dikke vlies waardoor ik wel mijn veulen heb verloren.
 mijn merrie had vorig jaar dus ook dat te dikke vlies waardoor ik wel mijn veulen heb verloren. 

ook voor jou scheelt het weer waken 2 op 1 dag
  ook voor jou scheelt het weer waken 2 op 1 dag 

spenen zijn idd voller
 spenen zijn idd voller 
 Wilde het nog iets langer de tijd geven.
 Wilde het nog iets langer de tijd geven. 
 Ik doe iig lekker dwars en gok op een vosbont merrietje.
 Ik doe iig lekker dwars en gok op een vosbont merrietje.

Neemt niet weg dat ik vannacht toch ga waken; misschien inderdaad morgen 2 nieuwe pony's
 Neemt niet weg dat ik vannacht toch ga waken; misschien inderdaad morgen 2 nieuwe pony's   Dát zou pas lekker hectisch en chaotisch zijn
 Dát zou pas lekker hectisch en chaotisch zijn  

Amandake schreef:Bedankt...ik verwacht vannacht iets bij Romi

Was niet van mij, maar is wel hier bij ons thuis geboren.
 Was niet van mij, maar is wel hier bij ons thuis geboren.