Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
FennekeR schreef:Kyra's uiers zijn voller en de spenen hebben "plop" gezegd.....
Billy schreef:Kijk maar uit, ik zei van de week een colaatje en een zak chips en toen kreeg ik een OW want dat was off topic
Maar goed, ik heb de hele nacht om te camstaren straks. Wedden dat Kyra morgen veult als ik net in bed lig?
Billy schreef:Bewijs is je toegestuurd via PB Hoera
amati schreef:Weet je wat ik mij nu eigenlijk al lange tijd afvraag?? ( bahalve wanneer Kyra veulent !!)
Wie is toch dat mooie veulen in het begin als je de cam van Kyra of Fleur opent?? Vind hem/haar zo een mooi koppie hebben!!
Weet iemand dat mss of Fenneke of Marije????
Kimmes schreef:Ik dacht eigenlijk dat het Myron was
En Kyra "plopt"
Dana01 schreef:oke let op, ik zeg het maar 1x:
morgen middag wil ik voor degene die het gemist hebben, de bevalling nog 1x uitzenden.......
ik moet tot 4 uur werken, dan naar de paarden, uitzoeken hoe het werkt dus dat zal wel rond een uur of 6 worden.........
daarna zet ik alles uit.......en heb ik weer wat privacy.....
amati schreef:zou Kyra vannacht dan toch eindelijk......durf het niet neer te zetten mss kan ze dus toch lezen.....
Of zou ze ingehaald worden door Fleur?
Ok vind het koppie die staat op de cam van Kyra ( is zwart?? met een ruitvormig blesje, hoop dat ik het goed beschrijf) maar die dus echt ontzettend gaaf!!