Over 8 pagina's is het topic vol, zou ze dat gaan halen?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Polly schreef:Polly heeft vannacht een hengstveulentje gekregen!!!!
Niet echt verwacht vannacht maar ik ben er dolblij mee, het is een heerlijk ventje en op een snotterig oogje na helemaal gezond.
Polly heeft erg veel last van naweeën en ligt de hele tijd te rollen, maar ze heeft net een injectie gehad van de DA.
Ik open zometeen thuis een topic met foto's.

ik zou ook niet raar op kijken dat het een red bag is. Geef jezelf niet de schuld dat je niet vaak genoeg gekeken hebt o.d. heeeeeel veel sterkte
 ik zou ook niet raar op kijken dat het een red bag is. Geef jezelf niet de schuld dat je niet vaak genoeg gekeken hebt o.d. heeeeeel veel sterkte  

Leuk veulentje zeg
 Leuk veulentje zeg  En fijn dat alles goed is gegaan!
 En fijn dat alles goed is gegaan!                                                         

MarijeR schreef:Tinne, ik zou haar maar eens op de trailer zetten en over drempels gaan rijden ofzo. Kijken of je het eruit kan schudden
 Trailer hebben we namelijk niet.. ik ga haar op de veewagen achter de tractor zetten, dát schudt het veulen er pas uit }>
 Trailer hebben we namelijk niet.. ik ga haar op de veewagen achter de tractor zetten, dát schudt het veulen er pas uit }>                                                         

.
.                                                         

! Hoeveel dagen is Ifanta nu? Vankje 337
! Hoeveel dagen is Ifanta nu? Vankje 337  .
.
 .
 .  Ze bling-blingt
 Ze bling-blingt  
  ! Ik moest aan het begin van haar buik gaan zitten wegens schopgevaar en aangezien mijn nieuwe cam er toch wel wat lens aan heeft zitten, ging ik dus maar tusen de voorbenen door inzoomen
! Ik moest aan het begin van haar buik gaan zitten wegens schopgevaar en aangezien mijn nieuwe cam er toch wel wat lens aan heeft zitten, ging ik dus maar tusen de voorbenen door inzoomen  . Maar haar buik is nu zo HUGE dat die gewoon schaduw op de uier brengt
. Maar haar buik is nu zo HUGE dat die gewoon schaduw op de uier brengt 
 (met halve oren, sorry Vank
 (met halve oren, sorry Vank  )
 )

! Succes
! Succes 

parouscha schreef:Overigens was Summerfee haar kling voor de geboorte super strak.
Zelfs na de geboorte, dus hou er rekening mee dat dat dan niet alles zal zeggen.

Lavanta schreef:Zijn er nog meer merries die moeten?? Of zijn dit nu echt de allerlaatste 2??