Caesar: Als je Koetje opgeeft heb je sowieso al 1 stem binnen hoor ben benieuwd naar nieuwe foto's. En wat een prachtige groep heb jij lopen zeg! En terecht dat de laatste door mag naar de nationale, wat een stoere!
En bedankt voor de leuke berichtjes, we zijn er erg wijs mee september mag ze ook nog even naar de keuring, ben benieuwd wat ze daar van haar vinden.
Ibbel
Geplaatst: 11-08-17 10:41
Ik heb er hier één van nog geen 6 weken oud:
Kan zó voor 4-5 maanden doorgaan
Dat is soms zo raar met veulens...
Caesar
Geplaatst: 11-08-17 12:18
Vulina schreef:
Popseltje véúlen kampioenschap? Lijkt wel een 3 jarige! Daar pas je goed op
Ja zeker, ze is wat meer vlezig dan de rest maar die staan ook 24/7 buiten op gras. Deze staat in de nacht op stal en moeders staat op vol voer voor de keuring dus lift wel mee.
Ben zelf ook erg gecharmeerd van de bruine hoor, maar ze zijn allemaal erg goed gelukt en mooi uniform.
Jeetje Caesar, wat zijn ze groot!! Dag kleine baby's
Ben je klaar voor morgen?
Caesar
Geplaatst: 11-08-17 13:50
Cynthia82 schreef:
Jeetje Caesar, wat zijn ze groot!! Dag kleine baby's
Ben je klaar voor morgen?
Bijna! Alleen de stallen en de ponies zelf en dan de auto inladen. Dekens schoon, halsters schoon en trailer al klaar. Met hummel erbij gaat het niet zo snel straks alvast naar oma en opa haha
hinte
Geplaatst: 11-08-17 16:55
MaritB, Ik hop zo dat het mee gaat vallen
DonnnavZ, Wat een heerlijk verhaar snoetje!
Ibbel, Zeker een heel knap snoetje!
Liaan , Gefeliciteerd met het behaalde predikaat
juval, Fijn dat hij aan Smarti een maatje heeft. Hier heeft mam ook geen zin om te spelen.
Cynthia82, Zo, die is ook baby af wat een buffeltje al!
Janinevv, De 3 musketiers
Dustinlover, Ook hier blijven de duimen draaien...
suffie , Gefeliciteerd, wat een schoonheid! (of zeg je dat niet over een ruin
Fotsy , Toch weer een leer momentje de hoefsmid. Vindt dat toch altijd knap hoe de meeste het gauw oppakken. Hier ging het ook best wel goed.
mooney, Beentjes doen het zeker goed! Leuke foto van het gezinnetje
Caesar, Wat een droom koppel heb je lopen! Keuring morgen?
Hier gaat alles zijn gangetje met het kind Inmiddels al weer ruim 8 weken. En hij is lelijk..... Kan ook wel een wedstrijd uitschrijven over de kleur die hij gaat krijgen, ik heb werkelijk geen idee meer.
Dinsdag wordt Gipsy gescand, ze zou dan op 53 dagen moeten zitten. Misschien dat ik Hinte ook mee neem, die is al gescand en drachtig bevonden maar een dubbel check kan nooit geen kwaad. Spannend want ik heb er weinig vertrouwen in.
Ja leuk he!! Ben zo blij dat ze begint te groeien ook, echt een dame hoor.
Zo Donovan en die van Dyonne groeien ook enorm zeg!!! Wat een kerels.
elfje72
Geplaatst: 11-08-17 22:32
Wat mooi al die opgroeiende veulentjes.
Womble
Geplaatst: 11-08-17 23:48
Ooohh wat groeien ze toch allemaal snel! echt mooi om te zien
Dl had nog niet gereageerd maar super fijn dat er nu eindelijk iets positiefs is hopen dat nu alleen maar positief blijft het is je gegunt!
Nou hinte verhaar koppie? Ik was een week heel erg veel op mn werk en mijn vader ging steedts naar de ponies ik had een nieuw halstertje gekocht en die heeft al het haar van dr neus geschuurt dus heb nu mn oude leren weer om
Ben er zo boos op mezelf pff zonde maar het groeit wel weer aan
Floki zit al 2 weken aan de diarree echt balen maar we hebben medicijnen van de dierenarts is ze super braaf mee super fijn ben blij als dat over is!
Oooohhhhh meiden...... onze baby's worden groter en groter Koetje is a bizar wit zeg!! Sommige veulens herken je gewoon bijna niet!
Vandaag Howie voor het eerst vast gezet, hoefjes uitgekrabt en gepoetst. behalve dat ik er nog voor op mijn knietjes moet zitten, leek het al even zo "volwassen".....
Wauw, wat een metamorfose! Top dat het zo goed gaat met Koetje!
De anderen worden nu ook al echt meer jaarling in plaats van veulen, grappig om te zien!
Soezee
Geplaatst: 12-08-17 12:44
Effe helemaal weg geweest en echt geen tijd gehad. Dus effe een lange terug lees post. Ben wel vrij snel door het forum gegaan anders zou ik waarschijnlijk nog aan het bijlezen zijn.
Kirja, pollemans,Igniss Gefeliciteerd!!
Donna het komt wel goed. Zelfs als het niet je eerste is heb je die twijfels nog. Dit is heel normaal.
Nicole die van jou kan bewegen!! Echt apart!
Anniek wat een mega trotse dame!
Pauk ze heeft echt een zeer sprekend hoofdje! Om direct verliefd op te worden.
Jazz Ik blijf curly zo apart om te zien. Echt zo grappig al die krulletjes. Precies ook wel een stevig ding!
JanineV Amara is echt een pracht veulen. Zo leuk getekend!
DL Ik duim heel hard mee dat alles goed komt. Wat een rollercoaster!
Graniek heel blij dat het daar wel goed gaat met Paloma en veulen!
Diva die filmpjes zijn geweldig Blijven posten echt zalig!
Cynthia Deja is al een stevig baasje. Wat een nek dat die heeft!
Martoetje gefeliciteerd!
Ibbel die foto is geweldig! En gefeliciteerd!!
Suffie gefeliciteerd met de aanwinst!
Heel erg knap veulen Mooney!
ceasar wat doe jij met die veulens die groeien nog harder als kolen! Wat is popseltje knap Wow en wat is koetje veranderd!!
Al die knappe veulens die hier passeren!!
Kleine update van mijn kant. Hier doen Ruby en Very het echt goed. Ze groeien ook beide heel hard. Ruby heeft deelgenomen aan de keuring maar zat niet in de finale (Dat had ik wel verwacht) maar ze heeft me zeer aangenaam verrast met haar bewegingen. Voor very is de keuring pas eind deze maand. Ruby op de keuring Ruby op haar gemak in de weide want het leven is toch zo lastig Very Happy Mama plagen is toch zo leuk
Laatst bijgewerkt door Soezee op 12-08-17 12:48, in het totaal 1 keer bewerkt
Hier keuring eind van de maand. Bij het NMPRS is het gebruikelijk dat paarden worden geschoren. Dus Howie mag woensdag. Stiekem vind ik het heel spannend hoe hij onder zijn vachtje vandaan komt, want vaak maakt dat wel een enorm verschil...