Skaay heel veel sterkte, altijd zo zonde als ze hun baby verspillen
Mijnlieverd gefeliciteerd met je knappe merrie!!!
Pris was gisterochtend ineens 37,4 en in de loop van de dag liep dat weer terug op naar 37,7. Nu nog niet achter geweest dus zal straks een update plaatsen over de witte tornado
Heel veel sterkt skaay! Super jammer, zeker omdat het alles was wat je wou!
Ik hoor net dat je drachtige merries geen fenegriek mag voeren, zolex krijgt dat al d'r hele dracht, ze heeft snel last van d'r luchtwegen. Iemand hier ervaring mee? Schrok er best van, gelijk maar gestopt.
Fenegriek is een kruid en de werking van bepaalde kruiden op dracht is moeilijk te bepalen. Zo mag framboos ook niet gevoerd worden tot vlak voor de bevalling omdat t effect heeft op de baarmoeder spieren en lactatie.
Hmm...begin langzaam wat ongerust te worden...de kleine was altijd heel beweeglijk, nu zie ik al een paar dagen niks...Faith groeit wel flink door en is qua gedrag nog steeds hetzelfde..
Skaay, heel veel sterkte met het verlies van je veulente.. zo verdrietig!!
ML, van harte gefeliciteerd! wat een prachtig merrietje zeg.
Hier weinig verandering, vandaag dag 270, Julia heeft foto's gemaakt, die zal ze later nog wel plaatsen.
stal_HD
Geplaatst: 04-03-17 13:08
Ik geef gaya ook wel fenegriek maar is ook niet spectaculair hoog. Maar dat begon ik pas te doen vanaf december denk ik. Ook niet elke dag. En vanmorgen het veulen nog zien bewegen in de buik.
Diana ook hier nogmaals veel sterkte gewenst. En alvast heel veel succes met straks de geboorte van je eigen kleine baby.
Het veulen beweegt bij zolex ook nog, maar een geprikkelde baarmoeder geeft wel meer kans op vroeg geboorte. (Lijkt mij) beetje eng idee wel. Vind t wel echt stom van mezelf dat ik dit over het hoofd heb gezien.
Anniek, gewoon stoppen nu en niet meer voeren. Onze Pris heeft ook super gevoelige longen en die houden we goed met vooral stofvrij voeren en 24-7 buiten
Over Pris gesproken...bolle maakt weinig aanstalten behalve dan een mega hangbuik
Kabayo
Geplaatst: 04-03-17 13:55
Jeetje woogy wat een buik!
Anniek dat wist ik ook niet! Ik zou nu gewoon stoppen.
Jeetje..zouden ze familie zijn? Ze kunnen gelukkig ook lief zijn
Edit. Ohja haar uier. Die was ook veranderd. Zal eind van de dag nog eens kijken. Dag 258
Faline
Geplaatst: 04-03-17 14:01
Nina vandaag aftellen van 100 dagen!
En Auri (niet drachtig)... Ik weet niet maar dat ze elke dag tussen de drachtige dames staat lijkt toch wat effect op haar te hebben
mijnlieverd
Geplaatst: 04-03-17 15:51
Faline, mijlpaal . Haha die Auri .
Heb moeder en dochter net even buiten gehad en natuurlijk foto's gemaakt . Zal ze er straks ff opzetten. Twijfel nu toch wel tussen Amber cream dun of Classic cream dun. Ga haar laten testen op dun (kan homozygoot zijn),dan laat ik ook meteen het agouti testen. Maar goed of ze nou een Amber of Classic is, maakt me geen reet uit , ze blijft toch wel .
oooh mijnlieverd wat zul jij in de wolken zijn. Gauw eens meer foto's plaatsen. Trouwens dat mag iedereen wel even doen....
Dan stop ik ook maar met de poeder voor gaya. Krijgt ze enkel nog kruiden muesli en merrie veulenbrok. Ik wist het ook niet hoor. Dus stom is het heus niet. Ik fok al jaren en had er ook nog nooit van gehoord. Nu voer ik ook niet altijd constant fenegriek.