Kyra blijft ja
 zou haar echt niet weg kunnen doen.
 zou haar echt niet weg kunnen doen.                                                         Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

haha want anders zouden bo en sirana misschien ook wel ergens anders staan ... lees: naast me huis met mooie stallen , bak en heeel veel weiland... maar vooral het weiland gedeelte is hier in de omgeving echt een crime...
 haha want anders zouden bo en sirana misschien ook wel ergens anders staan ... lees: naast me huis met mooie stallen , bak en heeel veel weiland... maar vooral het weiland gedeelte is hier in de omgeving echt een crime...
Marlis schreef:Ja ik woon nog thuis. Heb wel kostgeld, de honden, auto, paarden en verzekeringen etc. Maar ga voorlopig ook nog niet op mezelf, heb geen vriend en alleen wil ik niet.
Kyra blijft jazou haar echt niet weg kunnen doen.
 maarja ik zeg nooit nooit...
  maarja ik zeg nooit nooit...

maar nog tijd zat om te kijken wat we kunnen doen.
 maar nog tijd zat om te kijken wat we kunnen doen.                                                         

Ik betaal 50 euro voor stalling, weidegang, hooi en brok. Eigenlijk gratis stalling en kostprijs hooi en brok. Alleen vlas moet ik zelf betalen, en het bijvoeren met paardenmeel. Voeren en buitenzetten wordt gedaan. Stal uitmesten als ik zelf niet kan (bij vakanties bijvoorbeeld) ook. Maar, dit is wel bij iemand prive en is een vriendenprijsje.
  Ik betaal 50 euro voor stalling, weidegang, hooi en brok. Eigenlijk gratis stalling en kostprijs hooi en brok. Alleen vlas moet ik zelf betalen, en het bijvoeren met paardenmeel. Voeren en buitenzetten wordt gedaan. Stal uitmesten als ik zelf niet kan (bij vakanties bijvoorbeeld) ook. Maar, dit is wel bij iemand prive en is een vriendenprijsje.                                                         

....het leven is echt niet eerlijk
 ....het leven is echt niet eerlijk