Graag wil ik jullie voorstelen aan Sofie. Ze is vandaag 304 dagen drachtig, het einde komt in zicht. Ze is drachtig van Haron. Het is haar eerste veulen, eigenlijk vind ik haar nog helemaal niet zo erg dik....
ik heb geen idd hiboune... volgens mij heb ik er wel eens iemand over gehoord die ook een merrie had die hetzelfde had als wat jij zegt maar ik zou echt niet meer weten wie welkom brigitte2
Ff wat anders zoek er iemand nog een echt zuurstok roze iniemini halstertje? Te verstellen onder de kin en achter de oren T halstertje is denk ik te klein voor bent haar veulen!vandaar
_sioux_
Geplaatst: 22-04-12 15:10
sioux is vandaag 250 dagen drachtig!!
begin aan siouxtje te merken dat het rijden op sommige punten zoals bijv de galop wat moeilijker gaat worden.. maar voor de rest is zo nog lekker vitaal en fit maar wel heel hongerig ze denkt echt dat ze voor 2 eet
Joto: heel erg veel sterkte meid! Hoop dat Paulien nog een arm hummeltje kan verderhelpen! Heel erg dikke knuffel!!
Spannend nog voor een aantal, benieuwd of er vannacht wat komt!
Lisch: Rico is dinsdag 3 weken en moet dringend nog eens foto's maken en plaatsen, ze zijn zo snel groot!
Bedankt voor de berichtjes allemaal, oog is al minder gezwollen en dicht maar wel nog honderd kleuren. Hoofdpijn gaat gelukkig beter na rusten. Zal van de week eens een foto van mijn oog plaatsen