Gefeliciteerd met mini sjol hopelijk komt het allemaal goed.
Renske_W
Geplaatst: 15-04-11 09:22
InekeH87 schreef:
Renske wat een prachtig veulen, ik hou heel erg van vosjes dus vindt hem supermooi .
Ikzelf ben juist eigenlijk helemaal niet zo van de vossen Maar met veel wit vind ik ze wel altijd erg gaaf! En op zo'n hummeltje kan je niks anders dan verliefd worden
ja klopt die hummeltjes zijn gewoon super schattig. Ik vind ook dat vossen veel wit moeten hebben, ben daarom ook erg blij dat mijn merrie 4 half witte benen en een grote bles heeft, zo horen ze te zijn . Veulentje van zuur zal ook wel weer 4 beentjes met wit en een witte bles krijgen, vader moeder, opa's en oma's hebben dat immers allemaal
Sjolvir...gefeliciteeeeerd!!...wat een liefie.... Hoop dat alles goed komt!
!!Voor degene die nog een veulen moeten krijgen!!: Ik heb nog biest (van PAVO) en een flesje over. Je mag het gratis hebben als je de verzendkosten betaald!
Ik hoorde iets over stalbedekking...mijn paard staat altijd op vlas. Maar als ze nog een keer een veulen krijgt doe ik stro in haar stal. Wat een geplak dat vlas...de hele uier zat steeds onder dat spul. En haar hele benen was een en al vlas (melk liep langs haar benen. Het veulen hapte ook in het vlas bij de geboorte. Nu heb ik stro in de stal en normaal wordt ze er altijd snotterig van, maar nu niet...
Iorrr
Geplaatst: 15-04-11 09:47
Het is lastig te zien door de stippen maar ik denk dat iedereen kan zien dat dat uier goed vol is
Wij hebben ook vlas, maar daarover een laag stro voor de hoogdrachtige merries.
idd wel een behoorlijk vol uier voor nog zo,n lange tijd..
ik las toevallig van de week op facebook dat iemand een prachtig merrieveulen had gekregen en de volgende dag lag die ineens dood in het land,bleek dat het veulen teveel haren had binnengekregen bij het zoeken naar het uier,merrie was nog volop aan het verharen. veulen had dus een verstopping gekregen ga je wel ineens aan denken om de hele omgeving rond het uier kaal te scheren.... gelukkig is pepper daar al zo goed als kaal.
Tja omdat ze zo jong is zit ik iedere dag even aan het uier. Gister had ik opeens een natte hand... Dus de productie is volop in gang. We zullen zien, ik hoop van harte dat het nog even blijft zitten...
Ior: Waarom aan t uier zitten? Alleen maar kans dat je de melkproductie te vroeg op gang brengt. Ik kijk ook elke dag, maar blijf er zoveel mogelijk vanaf. Renske: Zoek een lijst met Beatle nummers en je hebt mijn namen lijst Ok, niet alles, maar dat is wel de voorwaarde, I am the Walrus vond ik wel geschikt als het een dikkertje dap is