Moeders is duidelijk dol op haar veulen. En t lijkt alsof ze eerder veulens gehad heeft. Ze gaat iedere keer zo handig staan als t veulen in de buurt van haar uier komt. Ze duwt t veulen haast naar de goede plek toe.
hmm.... er wordt nu met 3 man ingegrepen en ze pakken iets wat op een halster/tuigje lijkt? Edit: merrie is halster omgedaan, volgens mij is 't veulen er nu ook na wat hulp uit, maar kan 't niet zo goed zien omdat merrie net verkeerd ligt en de cam hapert af en toe flink.
Jup, veulen er uit! met een mooi kolletje Mooie snelle bevalling.
edit: ze ligt. edit2: Denk dat het niet heel lang meer duurt, ze gaat steeds korter na elkaar plat liggen en voor zoverik kan zien ademt ze ook wat zwaarder
hahha ja inderdaad, vanmorgen stond ze echt te draaien, steeds kleine plasjes, liggen, plat liggen, staan, liggen, plat liggen en dat steeds kort na elkaar zegmaar dus dacht, jaa!
en ze loopt rustig aan haar rondjes, met de staart van haar af. Dat houdt ze dus de hele dag al vol....
Wel een mooie camera, en mooie merrie ook!
Mondy
Geplaatst: 19-05-11 21:16
Inderdaad een mooie merrie ! Hoorde de low toen ik mijn laptop opstarte en dacht jee, val gelijk met mn neus in de boter.. Doet ze dit al de hele dag lees ik net