Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
lexa schreef:Nee,hier niets verzekerd wil zelf beslissen.
Na het artikel in Bit vind ik dat ik de juiste keus heb gemaakt,maar dat is persoonlijk
Twinklebel schreef:lexa schreef:Nee,hier niets verzekerd wil zelf beslissen.
Na het artikel in Bit vind ik dat ik de juiste keus heb gemaakt,maar dat is persoonlijk
Het gaat mij meer om de ziektenkosten dan om het uitkeren als het echt mis gaat (heb tot nu toe niet veel geluk gehad met mijn paardjes en altijd meer terug gekregen dan betaald). Mijn eerste paard heb ik ook zelf weggebracht, dat ik zeker wist dat ze dood was, dan kan er dus weinig fout gaan...
meike_s schreef:Avond, het alles bijgelezen maar er is niet veel blijven hangen. Allen dat ik Snowdon moet feliciteren, Twinklebel heel erg geschrokken is maar dat het gelukkig lijkt mee te vallen en dat het hengstje van AR weer opknapt gelukkig!
Bij ons op stal vannacht een verrassingsveulen geboren. Merrie was pas over een maand uitgerekend, maar er lag vanmorgen al een veulen naast. En een erg groot veulen, dus echt geen maand te vroeg. Waarschijnlijk is het vruchtje voor een cyste aangezien bij het scannen en is ze toch drachtig geweest van de eerste inseminatie. Merrie had ook nog helemaal geen uier, dus was echt volstrekt onverwacht.
Saffier schreef:Wat een schatje!!!
Had je het veulen al verkocht?
Zie dat Rianne niet erg ver weg stond