krijg net telefoon dat het heel slecht gaat met het ene lammetje, hij gaat vanmiddag niet halen, hij is mee naar huis en krijgt de fles, alles op alles zetten voor hem, duimen maar
Bedankt allemaal, dat is geen leuke binnenkomer voor een nieuweling in dit topic he?
Nee joh..... Ik zit net even terug te lezen naar je "binnenkomer"; merrie voelde zich duidelijk al niet lekker. Geen brok meer eten, dromerig kijken . Ik hoop dat je het een beetje kan verwerken. Ga je nog sectie laten plegen, of heb je daar nog niet over nagedacht?
Judith is vandaag 299 dagen onderweg, morgen een mijlpaal . Whitney 291 en Trendy 263 dagen. Baby's waren rustig vanmorgen. Whitney is haar buik zat, die andere 2 hebben nergens last van.
Amaze wat een verschrikkelijk nieuws heel veel sterkte het was zo dicht bij en dan dit
Silketje hoop dat het klein lammetje het overleeft
Sue_
Geplaatst: 26-02-09 12:25
Saffier schreef:
Victoria gaat ook niet zo goed. Ik moest net weer weg, maar ik denk dat als ik vanmiddag uit mn werk kom, ze is overleden.... Ik hoop zo van niet, maar ik ben er wel bang voor.
Mijn merrie is drachtig en zit nu op bijna 340 dagen. Het is haar eerste veulen, en ook de eerste keer dat ik een drachtige merrie heb. Erg spannend allemaal! Haar uier is niet zo heel groot. De ene keer kegelt ze, de andere keer weer niet meer.. Ze is wel vreselijk slechtgezind de laatste dagen, en heeft me voor het eerst dat ik haar heb gebeten omdat ik naar haar uier keek.
saffier en silketje, hopelijk halen de kleintjes het.
amaze, wat verschrikkelijk, heel veel sterkte.
en zo zie je maar wer dat het dicht bij elkaar ligt, suny gefeliciteerd, ben benieuwt naar foto's en de naam.
hier gaat alles prima, syl is zo sloom alsof ze hoog drachtig is, maar wat wil je met zo'n buik. maar banden zijn gewoon weer normaal en uier staat ook op nonactief. hopelijk houdt ze het netjes vol.
sunny44