ja polleman, ik ga er zo mee beginnen, snachts apart in een stal en de veulens dan bij elkaar, kunnen de mama's ook wat rusten maar ik denk dat die het lastiger zullen hebben dan de veulens.
Oh gblover, die beentjes zien er super uit en dotan wordt ook al groot amai, wat gaat het toch snel
Gefeliciteerd DL aparte kleur ook , spannend met verharen.
Hier Monday al druk aan het verharen overduidelijk zwartbont maar toen ging zijn staart omhoog ik dacht dies aan de schijt. Maar hij heeft creme kleur haar daar. Hoe the fiets kan dat die plek is al verhaart.
Gefeliciteerd DL!! Kleur durf ik niet te zeggen, moet daar meer foto's voor zien, dus hoppakee, kom maar op met meer foto's. In ieder geval sjabrakbont, en zo te zien gemarmerd (wat ze dan dus ook weer roan noemen, maar het is dan wel varnish roan).
gefeliciteerd DL, wat een leukerd! Meer foto's zijn altijd welkom
tanjaatjuhh
Geplaatst: 13-08-15 19:23
Apollo is ook al druk aan het verharen zeg. Leuk manneke.
Hij lijkt toch echt zwart te worden. Hier zie je zijn zandstreep ook tussen zijn bips
Zal sowieso wel rare paarden hebben , Paola heeft rode kootjes.
Scooby007
Geplaatst: 13-08-15 19:30
Vandaag dan eindelijk een halster om gekregen bij Macho, hij bleef na 4 mislukte pogingen eindelijk rustig staan, ik heb zelf een musketon (karabijnhaak) eraan gemaakt, dus kon hem makkelijk dicht doen, en anders was het halster te klein geweest haha. En hij is ontwormt, vond ie niet zo leuk, maar moest even gebeuren.
Met zijn stoere regenboog halstertje
En natuurlijk moet tante Vlekkie even gepest worden als ze in de buurt komt (Zit nog wat ontwormings pasta op zijn mondhoek en op zijn been )
Laatst bijgewerkt door Scooby007 op 13-08-15 19:33, in het totaal 1 keer bewerkt
Leuk regenboog halstertje! Wormenkuren doe ik vaak als ze willen drinken. Ga ik andere kant merrie staan en dan zoeken ze vaak met hun mond open en hoppa weg wormenkuur Geen stress niks , alleen beetje verontwaardigt van waar komt dat opeens vandaan
Hij liet het vrij makkelijk toe, ik doe de pasta dan op mijn vinger en smeer het dan op zen gehemelte, dat gaat bij hem heel makkelijk maar als het eenmaal in zijn mond zit is ie er niet blij mee haha, maar hij is er wel snel overheen gelukkig.
Fotsy
Geplaatst: 13-08-15 19:52
Tanjaatjuhh die bibs kan ik nog verklaren, mijne is palo en heeft zwarte bibs, maar die rode kootjes is eigenaardig. Ben eigenlijk benieuwd of dit zal blijven.
Oh scooby kon je halster moeilijk aandoen dan? Olaf was een heel schuchter veulen maar nu ga ik er gewoon op af in wei en doe halster aan, die is echt heel hard veranderd.
Je het halster was best lastig, ik kon het neus stukje wel om doen maar elke keer als ik dan het kopstuk vast wou maken liep ie naar achteren en ik wou het niet erger maken door te lomp te doen, maar nu ging het vrij soepel, zo lang ik hem bleef kriebelen bleef ie goed staan. Ik laat nu het halster overnacht om, misschien helpt dat en morgen ga ik proberen of hij aan het touw mee wil lopen, in de wei volgt hij los heel goed als ik hem roep, ben benieuwd hoe hij het aan het halster doet.
Neonlight
Moderator Over Paarden
Geplaatst: 13-08-15 20:10
Ik heb dit jaar een heel makkelijk veulen qua ontwormen. Is een echte hengst, dus friemelt graag overal aan, vaak zit ie aan flapjes van jaszakken of broekzakken of zo te friemelen. Is zijn mond dus ook al wat open, en dan zet ik er dus ook de spuit in.
Neon, dat geknabbel en gefriemel overal aan ken ik haha doet Macho ook met alles, had laatst de mega jolly bal in de wei gelegd en het eerste wat ie deed was erin proberen te bijten
Dustinlover
Geplaatst: 13-08-15 21:20
Nou hierbij nog wat meer foto's. Ik denk zelf smokey/zwart roan? Neon appaloosa kan die niet zijn dus weet niet of shabrak dan ook kan? Hij heeft ook een apart vlekje(snebje?) bij zijn neus.
DL, hij is leuk! Echt een klein hummeltje nog, super schattig.
Lovelyn
Geplaatst: 14-08-15 00:23
Zo vandaag ook Kiss van suus op de foto gekregen bij me lieve koda. Het was een klein gevecht om koda z'n halster eerst om te doen haha hij is het er niet zo mee eens maar heb nu een pony halster voor hem want dat veulen halster paste niet meer haha
Even koda op de foto met m'n moeder (m'n moeder is even groot ongeveer als ik) om maar even te zien hoe groot ie al is haha!
Gblover, wauw die Dotan, wat een billen al!!! OOo die Cataleya krijgt hetzelfde kleurtje als mams heerlijk, en haar beentje ziet er goed uit, de rest moet nu met correct beslag goed komen? En de schroeven moeten nog verwijderd worden straks toch? Het herstel van Calliope gaat ook voorspoedig mogen ze al buiten nu?
Polleman, niet te zien hoor dat de drafknop er nog maar net op zit echt super! En dat breder worden komt wel hoor.
AZ, 307 dagen , ik ga nog wel helpen aftellen, alvast succes!!!
Tinniie, zoooo die Kaasje doet het goed en idd ook palomino, wat is ze leuk getekend!!!
Tanjaatjuh, Monday is lekker aan het verharen zeg!! Zal hier morgen is kijken of ik ook vreemde kleurtjes kan ontdekken op die plaatsen. Paola is echt apart, minder zon op die plaats maar dan zou het juist donkerder zijn denk ik/
Inowa, dat koppie!!! daar smelt je van.
Scooby, wat is het toch een heerlijk boefje, hij vraagt aan Vlekkie of zij zijn halster wil hebben . fijn dat halster nu lukt en ontwormen ook weer gebeurd. Meelopen zal wel lukken, succes.
Fotsy , hier nu ook volop onweer ben aan het wachten tot ik er een paar buiten kan joppen!! Maar het water was zeer welkom.
DL, hij is leuk!! Kleuren geen verstand van lees altijd vol bewondering de benamingen.