Hoop dat ze jouw vakantie nuttig gebruikt om dat veulen eruit te werken.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

pretty schreef:Volgens mij heeft ze vorige keer ook ineens hard geuierd om dan een beste poos terug te vallen.
Hoop dat ze jouw vakantie nuttig gebruikt om dat veulen eruit te werken.

Citaat:Crines, geen internet op stal? Want met deze was ik incl verzenden € 38 kwijt. Vond ik nog wel te doen. Kan zelf ook de complete sets inkopen, maar vind ze gewoon behoorlijk duur.
Als ik echt geen andere oplossing kan bedenken, ga ik misschien toch nog zo'n set kopen
Maar ik had gehoopt nog een 2dehands babyfoon op de kop te kunnen tikken met videofunctie. Ideaal zal dat misschien niet zijn, maar ik zou beeld hebben en het zou minder kostelijk zijn. Alleen vind ik het te gek om daar meer dan 100 EUR voor te betalen, dan koop ik liever voor wat meer een nieuwe Horse Cam
die ik dan ook nog kan aftrekken in mijn belastingen en de btw van kan recupereren
. Maar dacht geef dit tog als tip. Ik heb tog besloten een birth alarm aan te schaffen. Bij epplejeck hebben ze nu onbeperkt 25% korting actie. Wat tot mijn verbazing ook werkt op de birth alarmen. Ik ga de birth alarm lite aanschaffen. En deze is daar dus van 525,- met die 25% naar 390,- ongeveer. Voor degene die er toevallig tog nog een aan willen schaffen. Is best een goede korting. Scheelt tog weer. De birth alarm smart die ruim 800 kost is met die korting ong 600.
En klopt 4 Guess veulens dit jaar. Voor dit jaar ga ik wel voor een veulen van Bones voor mijn merrie. Ben stiekem al plannen aan het maken voor de veulens geboren zijn 
Gelukkig hadden de kindjes helemaal niks, maar heb er wel wat schrik van...
KoudbloedKim schreef:Crines, van mensen zeggen ze altijd; druk in de buik, later rustig, en andersom.
Daar gaat mijn hoop wat naar uit.
Arianne schreef:Oh KBK, het wordt nu toch wel echt een tank! Prachtig... Schiet ook al mooi op. En ik wil je niet ontmoedigen, maar bij mij was het andersom qua relatie in-uit buikAch joh, veel actie levert leukere foto's op!!!!

ook duidelijk te zien in het geboorte filmpje 
al hoop ik op een hele mooie echt donker bruine..
dat kan ik me nog heel goed herinneren. Geweldig was het!!