Joyce en Nicole, ik kan niet in woorden omschrijven hoe erg ik het voor jullie vind... Heel erg veel sterkte met het verlies van jullie prachtige Bacardi
Jeetje, Lisch ook al... Heel veel sterkte ook met het verlies!
Luna2006
Geplaatst: 25-03-15 10:01
Enorm veel sterkte joyce! Lijkt mij enorm vreselijk om zoiets mee te maken.. Hier zijn geen woorden voor...
veel sterkte Lisch!
pretty
Geplaatst: 25-03-15 10:03
Nicole ook voor jou natuurlijk sterkte. Pfft het is niet te vatten,zovele jaren hebben jullie Bacardi verzorgd en toen ze van Joyce werd,de ene pech na de andere...gelukkig had ze dan wel zo een lief baasje die voor haar zorgde. Ik duim zo hard voor het veulentje!
Lisch ook voor jou veel sterkte,Olivia was een hele knappe merrie. Het zal moeilijk zijn dat ze er nu niet meer bij is.
@lisch Heel veel sterkte met dit verlies....Denk eraan dat ze bij jou stierf, bij haar bazinnetje, bij haar vriendin. Hopelijk kan jij dit een plekje geven.
Nicole ook veel sterkte...ik had ook niet door dat jij Bacardi kende :'(
Wat een verdriet allemaal leef met jullie mee.
Neonlight
Moderator Over Paarden
Geplaatst: 25-03-15 11:50
Lisch, jij ook veel sterkte.
Ik heb nog steeds kippenvel van wat er met Bacardi gebeurd is. Ik hoorde het overlijden al eerder dan dat Joyce hier gemeld had (vlak na de andere update al), en mijn man en ik hebben vanaf dat moment vol ongeloof gezeten. En ook de conclusie getrokken dat wat Joyce gedaan heeft voor Bacardi zo ontzettend moedig is, die beslissing op dat moment te nemen en alleen maar aan Bacardi te denken, een beslissing die op afstand genomen is. Als ik telefonisch, onderweg naar de kliniek de update krijg, denk ik niet dat ik op dat moment zou kunnen beslissen, en dat maakt je zo moedig Joyce! Ik heb heel veel respect voor je. Nu ga ik een kaarsje branden voor Koetje/Kaprice.
Wow Joyce....hoe moeilijk ook maar nu ik lees wat Neonlight schrijft.....wat ongelooflijk knap en wat een ongelooflijk geluk heeft Bacardi gehad jou als baasje te hebben! Je hebt aan haar gedacht en even niet aan jouzelf (ik weet inderdaad ook niet of ik dat zou kunnen.) diep respect voor jou meid!
Alweer zo'n rotnieuws, verschrikkelijk Lisch! Ik weet hoe het voelt, eind september is mijn allerliefste merrie Sassy ingeslapen in mijn armen ook door (waarschijnlijk) een slag in de darm. Ze was al 19 jaar bij me... ik kan het af en toe nog steeds niet bevatten dat ze er niet meer is. Heel veel sterkte!