Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
geshahquille schreef:Dan schrik je je inderdaad een ongeluk gelukig is wel alles goed gegaan. Ons veulen van dit jaar heb ik ook echt geen een keer zien bewegen en als ze dan ook nog niet echt dikker worden merk je niet veel. Vandaag is Vadim geschipt zo zielig eigenlijk hij was zo lief en braaf nu ligt ie weer lekker buiten met al zijn mama,s broertjes zijn even apart omdat Yes eindelijk onze merrie die we willen dekken hengstig is geworden. Eerdaags moeten de jaarlingen ook maar even naar de VA zodat we volgent jaar niet meer veulens dan geplant krijgen.
polleman schreef:geshahquille schreef:Dan schrik je je inderdaad een ongeluk gelukig is wel alles goed gegaan. Ons veulen van dit jaar heb ik ook echt geen een keer zien bewegen en als ze dan ook nog niet echt dikker worden merk je niet veel. Vandaag is Vadim geschipt zo zielig eigenlijk hij was zo lief en braaf nu ligt ie weer lekker buiten met al zijn mama,s broertjes zijn even apart omdat Yes eindelijk onze merrie die we willen dekken hengstig is geworden. Eerdaags moeten de jaarlingen ook maar even naar de VA zodat we volgent jaar niet meer veulens dan geplant krijgen.
Hoe oud is vadim??
Bonnieaw schreef:@wisanda gaf jouw merrie al zoveel tekenen dat je al zo vroeg bent begonnen met waken? Of heb je er meerdere? Ik begin het ook een beetje spannend te vinden maar ze zit nu pas op 312 dagen dus ik probeer mezelf te overtuigen dat ik spoken zie haha