Valt me daar ook nog mee hoor, maar ze zitten er wel.
Niet op pad naar de keuring maar vandaag wel even voor het eerst op pad geweest Flo was echt superbraaf
Libertylove
Geplaatst: 14-08-10 19:26
Super dat Melody voorlopig keur is, gefeliciteerd ermee!! Mooie foto's ook!!
Silketje: Wat fijn dat Cartouche het goed doet. Al blijft het natuurlijk wel even slikken. Zeker na zo lang wachten hoop je op een gezond veulen ernaast .. Helaas heeft het voor jullie niet zo mogen zijn
Hiboune: Gefeliciteerd!!
Kim heeft het ook goed gedaan zeg, vind haar echt een leuk veulen
Makkelijk joh! Balance mag mee de straat over als ze afgespeend word.. Ga ik me 2 mnden bezig houden met die kleine,Melo is dan weg om getraind te worden voor de abop!
Talida
Geplaatst: 14-08-10 19:30
Ah die eerste foto is echt snoezig!
Ik doe het juist precies andersom, nu even Flo en na het afspenen mag Tal weer
Topic is bijna vol, ik ben druk bezig met PB's sturen om de lijst op pagina 1 helemaal vol te krijgen, willen jullie nog even kijken of alles er goed in staat? Aanvullingen graag even via PB doorgeven, anders is het topic zo snel vol
hoii allemaal.. Felien is vandaag heel erg onrustig geweest, ze liep de hele tijd rondjes te lopen. haar uier is nu heel erg vol en loopt melk uit. We denken dat het vanacht wel gaat komen!
Iedereen heel erg gefeliciteerd met de resultaten!
Rifi_ schreef:
hoii allemaal.. Felien is vandaag heel erg onrustig geweest, ze liep de hele tijd rondjes te lopen. haar uier is nu heel erg vol en loopt melk uit. We denken dat het vanacht wel gaat komen!
Spannend! Succes vannacht
Bimmetje
Geplaatst: 14-08-10 21:09
ja hij is heel mooi uit de haren gekomen. Kijkers voor morgen hebben afgebeld.
kleine kim ook een goed keuringsresultaat lees ik. super hoor!
en ook dox een veulenpremie, ook super!
wat houd dat bij shetten eigenlijk precies in? een veulenpremie?
Bimmetje
Geplaatst: 14-08-10 21:43
Je krijgt bij het nsps of een veulenpremie of geen premie. That's it!
Devin heeft een veulenpremie en een kopplaats behaald. Dus een 1e plaats. Er waren in onze rubriek 2 veulenpremies gegeven, alleen voor de nummers 1 en 2 dus. De rest had geen premie. Dus ben nog steeds SUPER BLIJ!!!!
Hij ziet er heel knap uit Bimmetje! En bij shetlanders is het heel knap om een premie te halen, ook een 3de premie is al een hele prestatie, ik geloof dat het merendeel geen premie haalt. Of zit ik ernaast?
van de hengstveulens wel idd. Dan is het een hele prestatie! Andre riep me gelijk en feliciteerde me ook meteen. Vond dat wel heel leuk
Idd is het erg moeilijk ook voor de 1e, 2e en 3e premies te halen. Daarom ben ik ook weer blij met mn 2e premie voor wilma. Hoop volgend jaar nog een 2e, (of 1e ) te halen en dan is ze KROON.
Neonlight
Moderator Over Paarden
Geplaatst: 14-08-10 22:08
O, dat zou mooi zijn Bimmetje! Ik vermoedde al dat Andre er ook zou zijn. Moest hem nog hebben, maar bewust maar niet gebeld. Zijn er volgende week ook nog ergens keuringen?
Ja ik geloof van wel, maar waar??? Geen idee. heb het nog proberen te vinden, maar kan het ineens nergens meer vinden. Kun je hem doordeweeks ook niet bellen dan? Zal toch wel
Neonlight
Moderator Over Paarden
Geplaatst: 14-08-10 22:28
Jawel, maar ik ken me, dat vergeet ik dan weer en dan denk ik er het weekend weer aan.
ik heb echt hulp nodig..ben wanhopig..wat moet ik doen. Mijn veulentje sterre is nu 2,5 maand. Sinds vandaag gaat ze dus telkens bij de buurpaardjes in de wei staan. Als ze bij haar mams in de wei staat kijken ze amper naar elkaar om. Zodra kind naar de buurpaardjes gaat blijft mams bij de draad maar is niet over de zijk ofwat..ze kijkt wel maar verder niet. Ik was totaal niet voor plan om nu al af te spenen. Iemand een idee/oplossing..alvast bedankt!
Nee dat snap ik maar ze kruipt er gewoon onderdoor..er zitten al 3 draden.. maar een fijne stalgenoot heeft de stroom eraf gegooid waardoor die nu kapot is en de staleigenaar is op vakantie..Heb ze nu voor de nacht maar binnen gelaten