Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Neonlight schreef:Ja Nicole, het ligt schijnbaar al klaar.
CubaLibre schreef:is inderdaad erg dubbel, ik moet gewoon kei blij zijn maar ondertussen voel ik me dat alles behalve....
Komt wel goed, eerst morgen nog even doorbijten en uiteindelijk komt t goed.
Zijn nu de gastenlijst aan het samenstellen.... nog mensen die perse willen komen? Maseike?
CubaLibre schreef:goedemorgen dames....
alles goed?
@neon: Weten nog niet precies wie er allemaal willen komen en die wij er perse bij willen hebbenmaar jij en eric zowiezo
....
Vandaag nog even n zware middag maar ja als het eenmaal zo ver is hoop ik dat ik nog even kan blijven staan want ik ben nu al zo emotioneel dat ik hoop niet in te zakken als ze weg rijden met mn maatje....![]()
Ga natuurlijk nog wel uitgebreid knuffelen en foto's maken van hem en de mooiste laat ik vergroten (is toch best makkelijk als je zelf in de fotografie zit) zodat ik toch nog iets tastbaars blijf houden....
Moest ik even kwijt....
Zal proberen om jullie vanavond verslag uit te brengen van mn laatste dag samen met mn maatje (die ik dus ruim 4 jaar heb gehad en er lief en leed (letterlijk) mee heb gedeeld).
Nog even terugkomend op mn gastenlijst: Als er hier mensen zijn die echt willen komen (en dus evt meteen n meeting willen houden) kan en mag dat hoor, hoe meer zielen hoe meer vreugd
ProudJustify schreef:Maar denk inderdaad dat
ze wel gedacht zullen hebben bij het beveiligingsbedrijf
CubaLibre schreef:oke, ik ga wl eens nadenken over hoe we dat kunnen gaan doen.....
@jana_en_ik: wat ben je toch n schat!!!!
enne jij bent onze ceremoniemeester weet je nog????