Gefeliciteerd Knolselder! Wat een geluk dat alles goed gegaan is en je erbij was.
En Faline, bedankt voor je update. Snap dat het nu te hectisch is om steeds te volgen. Op zich fijn dat er een diagnose is en ze gericht daarmee aan de slag kunnen. Succes!
En wat een heerlijke veulenfotos in de wei, met hond, mooie bonte! Echt genieten! En inderdaad, gewoon spammen!
Hier is er een fotograaf langsgefietst en ze heeft een foto gemaakt:
Tinniie en Knolselder gefeliciteerd!! Dat is even knap spannend geweest met de red bag, goed gehandeld!
Ik zit midden in een verhuizing momenteel. Mijn vader verhuist van een boerderij naar een nieuwbouw woning dus je kunt je voorstellen hoeveel spullen je dan tegenkomt en dankzij corona ben ik zijn enige hulp. Daardoor kan ik niet op iedereen reageren sorry.
tinkert_tje
Geplaatst: 02-04-20 07:06
tinniie gefeliciteerd ceasar geweldige foto
Hier een onrustige nacht maar geen veulen. Het was vast een 1 april grap van haar
Pffff knolselder wat een geluk dat je er was! Fijn dat het goed gaat
En faline ik duim mee dat het allemaal goed komt met de kleine
Zag dat ik een voorkeur heb voor rechts om... Dus 2 van links gevonden haha Hij heeft een soort ster op zijn linker flank
salatiga1995
Geplaatst: 02-04-20 07:24
Gefeliciteerd Tinniie! Benieuwd naar de droogfoto’s, ziet er weer als een apart getekend veulen uit!
Sterkte Faline! Wat een vreselijk heftige tijd is het.. Ik duim voor een goede afloop en dat je eindelijk lekker kan genieten van je prachtige meisje!
Ach wat een leuke foto Caesar! Bij mij kwamen er altijd alleen maar dierenartsen langs de wei “mevrouw, uw veulen ligt! Leeft die nog wel?”
Echt leuk getekend is hij Marije! Hij lijkt wel 2 sterren aan deze kant te hebben! Op z’n hals en op z’n buik
Ach tinkert_tje! Nog zo’n fopmerrie... Hier ook wederom geen veulen en een rustige nacht. Ze wacht echt eerst op de koppositie denk ik, is Roos al bijna klaar die af te staan Princesj??
Gefeliciteerd tinnie en knolselder! Redbag, wat spannend zeg... Zou je, als je wilt, een verslagje willen schrijven hoe je het herkende en hoe je gehandeld hebt? Dat vind ik altijd fijn om andere ervaringen te kunnen lezen en toepassen...